Terug

Koffiemachine kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: De’Longhi Appliances

19/11/2023

Beste,Ik stuurde op 10 aug 2023 mijn magnifica s toestel voor herstelling nr De’longhi. Ik kreeg de rekening van 159 eur te betalen,wat ik onmiddellijk deed via overschrijving. Dan hoorde ik 2 weken niets meer. Na mail van mij uit kreeg ik te horen dat jullie mijn toestel verloren gedaan hadden en ik een refurbished toestel zou ontvangen. Ik belde nr jullie klantendienst en kreeg een Nederlander aan de lijn die me helemaal niet kon helpen.terug mails verzonden en 1 maand geleden zouden jullie een toestel opgestuurd hebben, maar naar een totaal ander adres! Ik kreeg hier mails over van bpost. Ik contacteerde bpost en de’longhi om te melden dat het adres fout was. Beide vertelde me dat ze niets konden ondernemen. Nu dus 1 maand verder: geen nieuws,geen toestel en geen verontschuldiging of contact. Graag had ik dus een nieuw toestel ontvangen en mijn 159 eur teruggestort, voor de 3 maanden tijd dat ik hierin heb gestoken en dat jullie klantendienst naverkoop echt met mijn voeten heeft zitten spelen. Ongehoord!Hoopvolle groeten.

Berichten (2)

De’Longhi Appliances

Naar: J. G.

19/11/2023

Dit mailadres is niet meer in gebruik.   Gelieve uw vraag te stellen via het contactformulier op de website.s:www.delonghi.com/nl-be/klantendienst-delonghi-belgie/contact-delonghi-belgieCette adresse électronique nest plus utilisée.   Veuillez poser votre question via le formulaire de contact du site web.s:www.delonghi.com/fr-be/service-clientele-delonghi-belgique/contact-delonghi-belgique

J. G.

Naar: De’Longhi Appliances

19/11/2023

Sorry, maar het bericht moet via test aankoop behandelt worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform