Terug

Koffer niet aangekomen op vakantiebestemming

Closed Openbaar

Interbus

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Interbus

28/04/2024

BesteIk boekte een busreis naar Oostenrijk, vertrekdatum vrijdag 9 februari. We stapten in Gent op met als overstapplaats Maarheze (Nl). Daar heb ik persoonlijk mijn (blauwe) koffer afgegeven aan de buschauffeur die in de bus (bagageruimte) zat. Ik wist dus zeker dat mijn valies is meegereisd. Helaas werd er nog een tussenstop gemaakt in Heerlen waar nog 4 extra passagiers moesten opstappen. Wat daar precies gebeurd is blijft onduidelijk, maar mijn valies is daar aan die opstapplaats teruggevonden 1,5 u na ons vertrek in Maarheze en is dus niet meegereisd naar Oostenrijk. Het terugvinden van mijn valies is het werk van Heidi van Interbus, die blijven zoeken is en ze terugvond op de lost&found website van de gemeente Heerlen. Ikzelf ben dus op mijn vakantiebestemming aangekomen zonder valies, wat uiteraard niet de bedoeling was. Niettegenstaande ik mijn valies terugkreeg, heb ik tijdens mijn vakantie uitgaven moeten doen die ik niet gepland noch gewild heb. Ik wens die uitgaven (afgerond 400 euro) te recupereren: aankoop pyjama, ondergoed, verzorging, wandelkledij. Ik heb een busreis geboekt met de bedoeling om mijn bestemming aan te komen mét valies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform