Terug

Koffer beschadigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

G. D.

Naar: Air Arabia

18/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17/03/2025 vloog ik met uw maatschappij op vlucht 3O136 van Rabat naar Brussel. Toen ik op de luchthaven Brussel (Zaventem)aankwam en mijn bagage werd teruggebracht, merkte ik dat mijn koffer duidelijk beschadigd was, met name wiel ontbrak en beschadigingaan koffer. Ik heb het incident niet gemeld aan het bevoegde kantoor op de luchthaven van Brussel, waarbij ik de schade heb aangegeven en het bijgevoegde rapport heb laten opstellen. Daar er geen enkele balie open was,ik heb meerdere dan 40 minuten gezocht naar iemand die verantwoordelijk is voor bagage, zowel aan de baseband,aankomsthal en vertrekhal.Het was rond 21:00. Ik verzoek hierbij om vergoeding van alle geleden schade, begroot op een totaal van 150€. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Bagage-identificatiebewijs • PIR voltooid op de luchthaven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform