Terug

Kocht twee prints, ontving er 1, verkoper reageert nergens op

In behandeling Openbaar

Studio stoutpoep

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. C.

Naar: Studio stoutpoep

04/09/2025

Op 11 januari 2024 (!!) plaatste ik bestelling nr 12691 op de webshop van Studio stoutpoep. Bij aankomst was de dop van de koker eraf en ontbrak de Golden ratio print uit de verpakking. Sindsdien heb ik al ettelijke mails en berichten via Instagram gestuurd om dit recht te zetten. Telkens zonder enige reactie. In mei 2025 leek het even alsof eigenaar Domien Delforge eindelijk over de brug zou komen: in reactie op ee´n van mijn mails kreeg ik plots een automatisch bericht van de website dat een refund aa´kondigde. Nooit ontvangen. Ook op de mails die ik daarop stuurde geen enkele reactie. Het lijkt een lange, zieke grap te zijn. Nu zie ik dat ik zelfs niet de enige ben die dit voor heeft met Studio Stoutpoep. Exact dezelfde klacht werd al eens gemeld via dit platform... Ik hoop alvast dat het hiermee eindelijk opgelost mag zijn...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform