96 Geachte Mevrouw, geachte Heer, Gelieve hieronder een reactie op het verzoek van de Heer Jimmy Rampelberg te willen vinden. Beste Klant, Onze diensten hebben uw mail van 29.02.2024 goed ontvangen en nemen deze ter harte, dit om onze dienst naar onze klanten te optimaliseren. Sinds half november 2021 beschikt onze klantendienst over een nieuw systeem voor het beheer van alle klantengegevens, om de kwaliteit van de facturering te verbeteren. Zoals vaak het geval is bij grootschalige IT-projecten, hebben wij helaas met technische problemen gekampt die een correcte en tijdige facturering in de weg stonden. Er zijn verschillende redenen waardoor u facturen en creditnota's hebt gekregen Onze technische problemen na het opstellen van facturen bleken de meeste niet correct te zijn. Zij werden geannuleerd en opnieuw gemaakt, soms nog verkeerd, waardoor er creditnota's en nieuwe facturen werden opgestuurd.Zolang de nieuwe meters niet in ons systeem werden ingevoerd, heeft u nog altijd de facturen voor het verbruik van het hele gebouw gekregen.Tussentijdse factuur nr. 747000011776 van 10.01.2022 van 238,31 Eur (10/21 - 12/21)Tussentijdse factuur nr. 743000058564 van 10.03.2022 van 238,31 Eur (01/22 - 03/22)Tussentijdse factuur nr. 745000067390 van 10.06.2022 van 238,31 Eur (04/22 - 06/22)Factuur nr. 704000028294 van 11.07.2022 van 509,65 Eur (van 07.09.2021 tot 06.03.2022)(Probleem totaal factuur (33,03 Eur) werd opgeteld met reeds betaalde voorschotten (476,62 Eur) en vroegen u 509,65 Eur te betalen) - geannuleerd doorKredietnota nr. 750000014395 van 24.01.2023 en vervangen doorFactuur nr. 700000026201 van 24.01.2023 van 509,65 Eur (van 07.09.2021 tot 06.03.2022) (hetzelfde probleem is gebleven, factuur nog altijd niet juist) Ondanks de foutieve factuur heeft u nog andere facturen ontvangen Factuur nr. 700000026202 van 24.01.2023 van - 459,06 Eur (van 07.03.2022 tot 28.07.2022) (hier werden de voorschotten wel afgetrokken)Tussentijdse factuur nr. 748000137399 van 05.06.2023 van 15,00 Eur (van 04/2023 tot 06/2023)Periodieke factuur nr. 706000098892 van 02.11.2023 van 192,60 Eur (van 29.07.2022 tot 31.08.2023) Bij het behandelen van uw dossier aangaande de plaatsing van de nieuwe tellers, werden de volgende kredietnota's opgestuurd Kredietnota nr. 750000083181 van 07.11.2023 annuleert factuur nr. 700000026201 van 24.01.2023 (punt 6)Kredietnota nr. 750000083178 van 07.11.2023 annuleert factuur nr. 700000026202 van 24.01.2023 (punt 7)Kredietnota nr. 750000083176 van 07.11.2023 annuleert de tussentijdse factuur nr. 748000137399 van 05.06.2023 (punt 8)Kredietnota nr. 75000083173 van 07.11.2023 annuleert de periodieke factuur nr. 706000098892 van 02.11.2023 (punt 9) De verschillende meters werden door onze dienst Aansluitingen administratief aan de juiste verdiepingen gekoppeld. Ook nu werden verschillende facturen en kredietnota's opgemaakt.Factuur nr. 700000112870 van 13.11.2023 van 23,00 Eur (van 07.09.2021 tot 06.03.2022)Factuur nr. 700000112871 van 13.11.2023 van - 16,79 Eur (van 07.03.2022 tot 28.07.2022)Periodieke factuur nr. 700000112872 van 13.11.2023 van 89,06 Eur (van 29.07.2022 tot 31.08.2023)Kredietnota nr. 750000085026 van 13.11.2023 annuleert de tussentijdse factuur nr. 745000067390 van 10.06.2022 (punt 3)Kredietnota nr. 750000085033 van 13.11.2023 annuleert de tussentijdse factuur nr. 743000058564 (punt 2) Onze dienst Verhuizingen hebben het document van de huurder van het derde verdiep behandeld en hebben hem ingeschreven vanaf 05.03.2023 Kredietnota nr. 750000085930 van 16.11.2023 annuleert factuur nr. 700000112872 van 13.11.2023 (punt 16),Afsluitingsfactuur nr. 700000114777 van 20.11.2023 van 7,00 Eur (van 29.07.2022 tot 15.05.2023) Op 07.11.2023 hebben wij een bedrag van 56,11 Eur gekregen voor de factuur 747000011776. Hiermee werden de facturen 700000112870 en 700000114777 betaald. Op 08.01.2024 hebben wij 2 bedragen teruggestort 20,59 Eur en 16,79 Eur. Ondertussen hebben wij op het gelijkvloers een nieuwe huurder vanaf 30.11.2023 ingeschreven. Wij hebben u op 22.02.2024 een afsluitingsfactuur van 57,58 Eur opgestuurd voor de periode van 21.01.2022 tot en met 30.11.2023. Op de tweede verdieping hebben wij u, bij het inschrijven van uw huurder, de afsluitingsfactuur nr. 707000119588 van 22.02.2024 van 33,02 Eur voor de periode van 24.01.2022 tot 05.03.2023 gestuurd. Deze persoon is vertrokken uit dit appartement en heeft zijn afsluitingsfactuur gekregen. Daar er geen nieuwe huurder is, hebben wij u de tussentijdse factuur nr. 741000227574 van 05.03.2024 van 47,00 Eur voor de periode van januari tot maart 2024 eveneens opgestuurd. Het totaal onbetaalde bedrag voor deze laatste 3 facturen bedraagt 137,60 Eur. Met vriendelijk groeten,De Klantendienst. VIVAQUA CV - Openbare operator Keizerinlaan 17-191000 - Brussel facebook linkedin 02 518 88 10 tussen 9u00 en 17u00 www.vivaqua.bePRIVACY BELEID