Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

20/02/2018

Beste,Ik wou vandaag informeren bij jullie klantendienst omwille van problemen met mijn Siemens Oven. Deze geeft naar mijn mening een abnormale rookontwikkeling, alsook verbrand het eten veel sneller dan zou mogen volgens de aanwijzingen op de etenswaren zelf. In kader hiervan wou ik advies inwinnen bij jullie. Ik belde naar 024757002 waar ik een medewerker aan de lijn kreeg. Deze raadde mij aan te bellen naar 090399085 gezien zij mij zelf geen technisch advies kon geven. Ik belde naar dit nummer en er werd me meegedeeld dat de kosten konden oplopen tot 1,7€/minuut wat ik persoonlijk al veel vind voor technisch advies. Gemiddelde wachttijd bedraagde volgens de geautomatiseerde stem 2 minuten. Na 10minuten in de wachtrij te staan, werd de verbinding verbroken en was ik €17 armer. Dit zonder een medewerker gesproken te hebben.Graag een respectvoller behandelen van de klant, alsook een billijke manier om technisch advies te krijgen mbt jullie producten. Tevens graag terugbetaling van de gemaakte telefoonkosten.Tevens graag een antwoord op mijn intiele probleem van overmatige rookontwikkeling.

Berichten (1)

Siemens - Herstelling (BSH)

Naar: A. C.

22/03/2018

BesteDhr. Laurens De Vos postte een publieke klacht op uw website n.a.v. een telefonische communicatie met onze diensten. We zouden graag met hem in contact komen omtrent deze kwestie, maar zijn contactgegevens zijn ons helaas onbekend. Is het mogelijk om ons deze over te maken aub? Als dit om privacyredenen niet mogelijk is, kan hij ons altijd rechtstreeks contacteren via het e-mailadresBru-Repairs@bshg.com met vermelding van referentie 4101428115. We kunnen hem immers pas verder helpen als hij ons rechtstreeks contacteert in plaats van via een bemiddelaar. Met vriendelijke groeten,M. De PermentierCustomer InterestTel: 32 (0)2 475 70 02Website: Siemens-home.bsh-group.com/beSiemens Huishoudelektro Copyright (c) BSH Home Appliances NV Bescherming persoonsgegevens Contact BSH Home Appliances NV - De BSH groep is een handelsmerklicentiehouder van Siemens AGLaarbeeklaan 74 - 1090 Jette Tel: 02/475.70.02 - E-mail: bru-bsh@bshg.com BE 0465.054.226 - RPR BrusselDe Europese Commissie heeft een ODR-platform ontwikkeld dat gebruikt kan worden voor de online beslechting van consumentengeschillen. Via deze link:ec.europa.eu/consumers/odr/ kan gebruikt gemaakt worden van het ODR-platform.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.nv BSH Home Appliances S.A., Laarbeeklaan 74Avenue du Laerbeek 74, B-1090 BrusselsRPRRPM: Brussels Enterprise-No.: 0.465.054.226This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.PPlease consider your environmental responsibility: Before printing this e-mail, ask yourself whether you need a hard copy!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform