Terug

Klantenservice tijdens en na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Sack Zelfbouw

01/01/0001

Tijdens onze verbouwingen zijn we op een aantal tekortkomingen van Sack gestoten: - het plan voor het leggen van de vloerverwarming voldeed niet aan de informatie die wij op voorhand doorgegeven hadden, we hebben nooit een werkbaar aangepast plan gekregen en hebben alles zelf moeten uitwerken- voor de installatie van onze badkamer hebben we enkel technische fiches van de verschillende onderdelen (kranen, bad, douche enz.) opgestuurd gekregen maar geen technisch plan over de plaatsen waar de leidingen moeten komen. We hebben dit dus ook allemaal zelf uitgerekend, maar uiteindelijk bleek onze oplossing niet te passen met de configuratie van ons badmeubel waardoor we hier een volledig stuk hebben moeten uitzagen- Sack was vergeten onze glazen wand en douchedeur te bestellen waardoor deze niet kon geleverd worden op de afgesproken datum. Na levering 2 maand later bleken de afmetingen niet te kloppen. We wachten nu op de installatie door de firma zelf en hebben ondertussen nog een bedrag van 150 euro openstaan dat we niet willen betalen voordat we zeker zijn dat de installatie volgens onze wens is. Sack is hiervoor zeer lastig en dreigt met aangetekend schrijven. Voor al deze zaken hebben wij regelmatig contact opgenomen telefonisch, per mail en ter plaatse maar wij werden telkens afgescheept. Op onze eerste klachtenmail werd pas geantwoord nadat we na 2 weken nog eens een herinnering hadden gestuurd, onze tweede klachtenmail is pas na een maand beantwoord omdat de factuur niet betaald werd. De gevolgen zijn dat we ondertussen al 3 maand onze douche niet kunnen gebruiken aangezien deze nog steeds niet is afgewerkt. We hebben ook ettelijke keren extra naar Temse moeten rijden wat ook kosten met zich mee brengt. We hebben ook zelf extra materialen moeten aankopen om de problemen op te lossen terwijl in het pakket van Sack alle materialen én begeleiding voorzien is. We zijn steeds redelijk en constructief geweest in onze melding van de klachten, hebben ook een gesprek met de zaakvoerder gevraagd maar daar hebben we nooit antwoord op gekregen tot nu. Dit antwoorden vinden wij vrij brutaal en absoluut geen teken van klantvriendelijkheid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform