Ik bestelde op deze website een (unisex) parfum surprise-box. Ik zou 3 fullsize parfums, 1 x 10 ml en 5 samples krijgen. Omdat ik geen fan ben van Mancera, en het de eerste keer is dat ik dit soort van box bestelde (en dus heel erg zenuwachtig was), besloot ik even contact op te nemen met de klantenservice. Ik vroeg hen of het mogelijk was om het merk Mancera NIET in de box te steken (anders annuleerde ik de box liever). De medewerker vroeg mijn klantennummer en bevestigde mij dat in mijn box zeker GEEN Mancera zou zitten. Ik was natuurlijk heel blij! Ook mijn tip om bij een volgende dergelijke actie voorkeuren voor geurfamilies op te nemen werd ter harte genomen.Tot ik na lang wachten (langer dan op de website beloofd werd), mijn box ontving…Het eerste fullsize parfum dat ik in handen had: Mancera! + nog 2 samples Mancera!! Het leek wel met opzet gedaan. 3x Mancera i.p.v. geen. Blijkbaar zijn de medewerkers zo wanhopig om te verkopen dat ze graag liegen tegen klanten. De rest van de box oversteeg het slechte gevoel dat ik had absoluut niet. Ik kon wel huilen, aangezien zo’n box €129 had gekost en er op de website werd vermeld dat retourneren niet mogelijk was!Wat een enorme teleurstelling…Daarnaast was 1 ander fullsize parfum ook een tester. De authenticiteit van dit product valt te betwisten. Maar goed…Na lang aandringen, veel verbloemingen van hun kant om niet te moeten toegeven dat ze tegen mij gelogen hadden, foto’s te moeten doorsturen van de producten, heel veel onnodige uitleg dat elke box anders is en parfums random worden gekozen, heel veel HERHALINGEN (ze lijken wel een lijstje te hebben dat ze elke keer opnieuw antwoorden bv. dat ze de teleurstelling begrijpen, maar…), …mocht ik het pakket uiteindelijk toch retourneren. Schandalig dat ze dit niet zelf hebben voorgesteld na dergelijk incident.Ik had op Facebook trouwens heel veel foto’s van andere boxen gezien waar bv. Lanvin, Roja, Dior, Zarkoperfume, … inzat. Net daarom was ik zo boos dat er net in MIJN box Mancera zat (terwijl ik specifiek gevraagd had om dit niet te doen, anders wou ik mijn bestelling liever annuleren). Zijn ze zo wanhopig bij Beautinow? Dat ze tegen de klanten liegen? Het leek wel met opzet gedaan…Gelukkig had ik Klarna als betaalmethode gekozen, of ik had waarschijnlijk heel lang kunnen wachten op mijn terugbetaling. Bij de betaalmethode had ik ervoor gekozen een ‘fooi’ te geven (dit was uiteraard voor heel dit absurde verhaal). Beautinow heeft de kosten van de box al weg gehaald, maar vindt blijkbaar wel dat ik de fooi van €1.16 moet betalen? Waarschijnlijk omdat ze hun eigen ‘service’ zo geweldig vinden? Betaald worden om te liegen tegen klanten en niets te doen?Ik heb enkele malen gevraagd dit bedrag te verwijderen (aangezien ze alles behalve een fooi verdienen), maar dit werd gewoon genegeerd. Laat staan dat ze met een tegemoetkoming komen naar mij toe voor al dit gedoe. Ze hebben zelfs nooit voorgesteld mij een andere box toe te sturen!Na lang discussiëren stellen ze -10% voor op mijn volgende bestelling? Serieus? Menen ze dit echt?Ik keek echt uit naar 3 nieuwe fullsize parfums, 10 ml en 5 samples. En ze komen met 10% korting op een volgende bestelling? Alsof ik hier nog iets zou willen bestellen nadat ik op deze manier werd behandeld.Bestel maar beter niets op Beautinow, of je komt bedrogen uit. De leugens van de klantendienst maken het niet beter…