Terug

klantenbijdrage

Closed Openbaar

BKCS-BLINK.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: BKCS-BLINK.

17/12/2024

Geachte, Ik heb toch mijn bedenkingen over jullie systeem van klantenbijdrage welke jullie vragen aan jullie kliënten voor verhoging van maaltijdcheques, opleiding personeel, bijscholing personeel, organiseren van meetings met de bedoeling dat de collega's elkaar beter leren kennen, enz... Ik vraag me echt wel af of dit allemaal wel wettelijk is wat jullie doen om 2,5 euro per gewerkt uur bij te vragen bovenop de dienstencheques welke wij afrekenen met de poets/huishulp. Dit bedrag van alle gepresteerde uren zouden jullie dan per kwartaal willen innen bij de kliënten. Deze bedragen zouden dus moeten dienen om boven opgesomde initiatieven te moeten bekostigen en te financieren. Waarvoor dienen dan jullie winsten ??? Ik kan me best voorstellen als jullie een bijscholing organiseren bijvoorbeeld, dat jullie hiervan de kosten ook kunnen inbrengen voor aftrek van de belastingen !!! Waarom moeten de kliënten dit dan betalen ??? Op deze manier profiteren jullie 2 X !!! En maken jullie onnodig de poetsdiensten nog duurder. Mijn Mening


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform