Terug

Klant weigeren zonder reden

Closed Openbaar

Dentius Wilrijk

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Dentius Wilrijk

12/03/2025

Korte beschrijvBeste, op 22/01/2025 Ben ik bij de tandarts ,Agarwal Vaishali, langsgeweet ter controle en omdat ik veel tandpijn had. Dit was in het Dentius tandartspraktijk in Wilrijk. Ze heeft me weten vertellen dat ik 5-6 tanden moet laten behandelen en dat dit dure behandelingen waren. Ik moest een wortelkanaalbehandeling laten doen bij elke tand. Ze wist me er wel bij te vertellen dat ze dit niet in één keer kon doen, maar elke maand 1 tand ging behandelen. Oo moest ik weten dat bij het maken van een afspraak voor dit soort behandelingen moest ik een voorschot van 400-500 euro betalen. Ze heeft mij tijd gegeven om erover na te denken en de consultatie heeft mij 122 euro gekost. Voordat ik binnen ging heb ik haar gezegd dat ik mijn bankkaart perongeluk was vergeten bij mijn man en dat hij dit na zijn werk zal komen betalen. Dit was geen probleem voor haar, de vrouw aan de balie, waavan ik haar naam niet ken, Vond dit duidelijk niet ok. Ze was heel kort en onbeleeft. Nu had ik een afspraak voor een eerste behandeling op 7 April. Hier is ook geen voorschot op gevraagd en de afspraken die mijn man en zoon hadden staan heb ik telefonisch afgezegd omdat dit niet kon doorgaan. In Maart heb ik enorm veel last beginnen krijgen van mijn tand en heb ik gevraagd of er een mogelijkheid was mijn afspraak vroeger te zetten, dit is dan verplaatst naar 26 Maart. Op 11/03/2025 Belt de balie medewerkster mij op om te zeggen dat mijn afspraak op 26/01 geannuleerd word omdat mijn man en zoon niet zijn komen opdagen en dat ik een boete zal moeten betalen hiervoor. Ik heb haar gezegd dat ik dit geannuleerd had telefonisch bij en man en zo in orde had gebracht. Dit was volgens haar niet juist en dat dit niet kon, ook hier weer is ze heel onbeleeft aan de telefoon. Ik heb gevraagd om mijn afspraak niet te annuleren omdat ik enorm veel pijn had. De tandarts heeft dan ook gezegd dat dit ok was en dat mijn afspraak mocht blijven staan. Echter kreeg ik later een bericht dat er een last minute afspraak beschikbaar was bij Pieter-jan Il op 16 uur. Ik heb die afspraak aangeomen.Toen ik om 16 uur naar daar ben gegaan bleek dat dit niet in orde was en dat er een systeemfout was waardoor mijn afspraak niet was doorgekomen. De baliemedewerkster zei me dat, Geen enkel andere dokter zal u helpen omdat u bij mevr Agarwal Vaishali een afspraak hebt 26 maart. Ik vroeg haar waarom, als een afspraak vroeger vrij komt bij een andere tandarts waarom mag die mij dan niet helpen? Er was geen tijd voor zei ze omdat dit een grote behandeling was, ook hier was ze zeer onbeleeft en kort. Ik kon terug naar huis vertrekken met pijn. om 17:32 uur belt ze mij terug ik was net te laat om op te pakken dus ben ik maar direkt terug naar de praktijk gegaan. Daar wist ze me te vertellen dat de tandarts, mevr Agarwal Vaishali, graag zou hebben dat ik een andere praktijk zou zoeken. De Reden? ze had schrik dat ik de behandeling niet kon betalen? Ik ben hier enorm boos om geworden omdat er een hele tijd met mijn voeten is gespeelt. Dit was al de 3de keer dat ik hier kwam op 1 dag om terug slecht nieuws te horen. Ik zie af van mijn tandpijn als dat niet genoeg is willen ze me nu niet helpen omdat ze schrik heeft dat ik het niet kan betalen. Ik was de balie medewerkster beu, ze spreek heel kort en grof zonder respect voor de patient. Ze hadden schrik omdat ik financiele problemen zou hebben? Toen ik vroeg vanwaar ze dit haalden, was dit omdat ik bij de eerste consultatie mijn bankkaart was vergeten. Dit kon niet de reden zijn. Ik heb de baliemedewerkster vertelt dat ik het beu was dat er een hele tijd met mijn voeten is gespeelt. Dan word mijn afspraak verzet en dan weer geannuleerd, dan weer niet en nu moest ik een andere tandarts zoeken ZONDER REDEN. Als ik een afspraak maak dan kom ik toch met mijn geld? De last minute afspraak die ik had ingeomen, was ook betalend en niet gratis denk ik? Zonder reden gooien ze mij daar buiten, zonder reden wil ze mij niet helpen en dan vond ze het ook nog is grappig? Ze zei wilt u dat ik de tandarts erbij haal? ik zei eerste nee dit was voor mij niet nodig en toen ik na 1 minuut vroeg om haar er dan toch bij te halen kon dit ineens niet meer, want ze was bezig? De vrouw aan de balie sprak zonder respect en zeer zo onbeleef! Hoe kan het zijn dat ze u niet willen helpen omdat ze DENKEN dat je dit niet kan betalen? Zo worden klanten niet behandelt denk ik? Ik WEET hoe duur het is en als ik dit niet wist had ik geen afspraak gemaakt. Ze vond het ook nodig om te lachen erna, ik heb haar vertelt dat er niks te lachen valt denk ik, lachen met iemand anders miserie? Ze hoort niet aan een balie te zitten, als je al niet omkan met u patienten die daar komen? Hoe kan een tandarts DENKEN iemand zijn financiele situatie te kennen en daarop te weigeren, als ik daar nog maar 1 keer ben geweest? Daarna belde de tandarts zelf me op om me te zeggen dat ik wel welkom was als alle andere mensen, en dat ze me wel zou willn helpen, nu hoeft dit niet meer voor mij nadat ze me zo behandelt heeft. De vrouw aan de balie heeft nog niet een het fatsoen haar te excuseren voor haar gedrag! Ik voelde me als klant helemaal niet gerespecteerd en dat zun over mijn financiele kant gaan oordele daar kan ik al helemaal niet bij!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform