Terug

Klachten Marketplace

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. S.

Naar: Facebook Belgium

16/02/2025

Marketplace moet weg ofwel strenger toezicht krijgen asap Personen hebben me al verschillende malen proberen op te lichten via marketplace. (verzendkosten scam mail) als je het meldt aan FB krijg ik steeds hetzelfde te horen dat er niks aan de hand is. Terwijl ik zwart op wit bewijzen . En vandaag, kers op de taart, een koper aan de deur gehad, die me heel subtiel heeft opgelicht. Nu weet ik waarom hij zo gehaast was en ze zo snel vertrokken zijn. Als ik mijn geld wou veilig opbergen heb ik een tekort van 40€ ontdekt, afgesproken verkoopprijs 100€ maar , één biljet van 50€ en biljet van 10€ binnenin. Ik heb de koper onmiddellijk een bericht gestuurd via messenger. Meer persoonlijke gegevens heb ik niet. Pas een uur later heb ik een nieuw bericht ontvangen, geen antwoord op mijn bericht maar wel een melding dat pomp niet functioneerde. Ik denk gewoon een excuus. Maar het is woord tegen woord. Heb de koper zijn nummerplaat op camerabewaking en naam op FB. Ik heb het gehad met marketplace!!!! Ik denk niet dat het de moeite waard gaat zijn om persoonlijk stappen te ondernemen tegen de koper.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform