Terug

Klacht Service order 2023.78042

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

08/09/2023

Wij ontvingen een levering van Exterioo Ninove. Op onze camera's viel ons op dat de 2 personen die kwamen leveren zich niet correct gedroegen. Vastgestelde zaken :-deze personen lopen rondom het huis op plaasten waar ze niets verloren hebben. -een van de personen gooit speelgoed van onze hond naar zijn collega in de vrachtwagen (spoelgoed is dus weg).-een persoon zet zijn voet vanop de laadklep van de vrachtwagen op onze afsluiting zonder verklaarbare reden. -beide individuen waren samen te simpel om met hun vrachtwagen een stukje de oprit op te rijden en dan te lossen. Ze trekken liever een transpallet door losse steentjes en laten het zooitje dan zo achter.Dit getuigd van geen respect voor de eigendom van de klant.Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen, er werd mij gevraagd om een mailtje op te stellen tav 'de verantwoordelijke manager'.Geen reactie.Na opnieuw telefonisch contact werd mij beloofd tegen een bepaald moment reactie te geven.Geen reactie.Opnieuw telefonisch contact en de vraag van mij uit een verantwoordelijke te spreken werd geweigerd. Na aandringen was het antwoord 'dien dan maar klacht in meneer.'Uiteindelijk was jullie antwoord 'we hebben het doorgegeven aan de leverancier en die gaat contact opnemen'. 2 maanden verder, geen nieuws.Exterioo kan niet de verantwoordelijk voor een levering waarvoor zij opdracht geven van zich afschuiven.Er werd diefstal op onze eigendom gepleegd maar zelf een verontschuldigen voor het ongemak bleef uit.Hoogst onprofessioneel.

Berichten (4)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: T. V.

08/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

T. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

08/09/2023

Beste,U kan mij contacteren via het e-mail adres timverle@hotmail.com.Ik heb een ticketnummer vanndeze klacht (1015255).Mvg Tim

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: T. V.

08/09/2023

----------------------------------------------Benno, 8 sep 2023 10:45 CESTHey TimBedankt voor je melding.Wat jammer om te lezen dat, alseerst, je zulke taferelen hebt mogen waarnemen via jullie camera. Daar ben ik ook uiterst gea¯nteresseerd in om te zien. Als tweede is het ook jammer om te lezen dat je door niemand echt verder geholpen bent.Ik zal vanaf nu je dossier overnemen en hopelijk kunnen we zo tot een gepaste oplossing komen hiervoor. Ik had je graag eens opgebeld maar ik kan helaas geen klant vinden op de naam Tim Verlé, alsook is het factuurnummer verlopen. Dit is volgens mij het nummer van je offerte.Als je me even een e-mail, telefoonnummer of bestelbonnummer kan bezorgen, dan kunnen we contact opnemen en dit dossier verder behandelen.Alvast bedankt voor je geduld, en nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Zowel voor die van de levering als die van onze service.Ik kijk uit naar je antwoord.----------------------------------------------Klachtenbox, 8 sep 2023 09:15 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L650E2-K0K6N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L650E2-K0K6N]

T. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

08/09/2023

Beste,U kan mij contacteren via het e-mail adres timverle@hotmail.com.Ik heb een ticketnummer vanndeze klacht (1015255).Mvg Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform