Terug

Klacht retributiebonnen

Closed Openbaar

Park indigo

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Park indigo

24/05/2017

Toen we in het weekend van 20 en 21 mei in Oostende parkeerden, ontvingen we 3 retributiebonnen van Park Indigo voor een totaal bedrag van 75€. Nochtans hadden we een sms met onze nummerplaat verstuurd naar het correcte sms nummer. Bleek echter dat we in de nummerplaat de koppeltekens (-) mee hadden genomen en dat dit niet mocht. Voor ons was dit echter niet duidelijk op de parkeermeter vermeld. We waren dus in de veronderstelling dat we correct betaald hadden. Toen we dit meldden aan Park Indigo kregen we als uitleg dat zij geen geldige sms ontvangen hebben en dat de beslissing om al dan niet een foutboodschap te sturen een beslissing is van onze GSM provider. De retributiebonnen blijven dus geldig voor hun. Het antwoord dat we van Park Indigo terugkregen lijkt duidelijk een standaardbrief. Wij zijn dus zeker niet de enigen die met dit probleem te maken hebben! Het bedrag van de retributie is daarnaast ook heel hoog. Mochten we dezelfde periode geparkeerd hebben in een nabij gelegen overdekte en bewaakte garage, zouden we 22,5€ betaald hebben in plaats van de 75€ die we nu betalen om op straat te parkeren!

Berichten (2)

Park indigo

Naar: N. V.

24/05/2017

Beste,Wij hebben ivm de 3 retributiebonnen alles gedaan om dit uit te zoekenOf via gsm nummerOf via kentekennummer van de wagen met of zonder een koppel teken ertussen...Bij een actieve sms parkeersessie krijg je altijd een bevestiging van 4411, blijkbaar hebben zij dat niet gekregen,... om dan daarna te zeggen dat ons firma niet deugd is wel een beetje te ver gegrepen!!Met vriendelijke groetenDienst betwistingen- - - - - - -www.parkindigo.com - www.parkindigo.beFollowusZie voorbeelden:

N. V.

Naar: Park indigo

31/05/2017

Beste,In de gestuurde voorbeelden zie ik dat jullie gezocht hebben naar gestarte sessies. Ondertussen had ik wel begrepen dat er geen sessie correct gestart werd, omwille van de koppeltekens in de nummerplaat. Dus zullen jullie die zo natuurlijk ook niet terugvinden. Er werden echter wel sms'en gestuurd naar het juiste nummer. Ik ben nog in afwachting van de factuur van onze gsm provider voor verder detail hierover.Ik heb ook nergens gezegd dat jullie firma niet deugd, maar ik vind wel dat wij een oneerlijk bedrag aangerekend gekregen hebben. Ik vraag daarom om een rechtzetting, zodat wij een juiste prijs kunnen betalen.En het lijkt mij wel handig, ook naar ander gebruikers toe, om op de parkeermeters te vermelden dat er bij een actieve sessie een bevestiging gestuurd wordt. Hadden wij dat geweten, wisten we ook dat er iets misgelopen was.Mvg,Nele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform