Geachte,
Ik wens hierbij mijn klacht te vervolledigen i.v.m. de laserbehandeling bij Gloow Genk, waarbij zowel ik als mijn zus huidproblemen hebben opgelopen.
De behandeling vond plaats op, 17-09-2025 en sindsdien kampen wij beiden met huidletsels. Onze huisarts heeft dit bevestigd en wij voegen de medische verslagen van ons beiden toe.
Ondanks herhaaldelijke pogingen om contact op te nemen met Gloow Genk, hebben wij na 5 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen, terwijl de wettelijke termijn van 48 uur reeds verstreken is. Bovendien hebben wij vastgesteld dat ons klantprofiel en onze afspraken van hun website zijn verwijderd, wat de situatie nog zorgwekkender maakt.
Wij hadden bovendien nog openstaande beurten (ikzelf 3, mijn zus 1), die wij uiteraard niet meer wensen te gebruiken gezien de geleden schade.
Wij hebben onze familiale verzekering reeds op de hoogte gebracht en hopen via Test-Aankoop verdere ondersteuning te krijgen in deze zaak.
Met vriendelijke groeten,
Sibel Konakci