Terug

Klacht over domiciliëringen/klantendienst/rekeningen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: stater

01/01/0001

Beste,3 jaar geleden gingen wij een financiëring aan bij Stater/Credit Foncier voor de lening van onze huis.3 jaar lang zijn er steeds problemen geweest met de klantendienst. Domiciliëringen werden in stukken van onze rekening gegaan, fouten met de domiciliëring waardoor wij steeds extra intresten moesten betalen. De facturen van de verbouwingen die bij hun werden afgegeven werden te laat betaald waardoor wij steeds herinneringen kregen van bedrijven. Nooit werd er toestemming gevraagd voor het extra afhalen van gelden/intresten die wij trouwens NIET moesten betalen. Als we contact opnemen met de klantendienst wordt je steeds van de ene muur naar de andere gesmeten. Niemand weet daar van elkaar en er wordt telkens beloofd een oplossing te zoeken en alles zsm in orde te brengen maar dat werd nooit gedaan. Ondertussen liepen onze rekeningen met telefoons naar Stater alsmaar op. Nu hebben wij een herfinanciëring laten doen door een andere bank. Stater heeft een totaal afrekening opgesteld met het verschuldigde bedrag en doorgestuurd naar onze notaris zodat deze dit met de nieuwe bank kon regelen. Alles is betaald en krijgen we nu toch nog een brief dat er nog een openstaand saldo is van €1800. In de brief wordt ook direct gedreigd dat indien we niet betalen binnen de 15 dagen ze onze gegevens doorgeven aan de dienst betwiste zaken die tot gedwongen invordering zal overgaan. Wij hebben al meerdere malen gebeld, alsook onze nieuwe bank om te weten te komen waar dit bedrag vandaag komt maar opnieuw krijgen we nergens een antwoord te horen. Volgens de ene is het een foutje, volgens de andere moeten we dit nog betalen. Maar we weten niet vanwaar dit geld vandaan komt. Nergens krijgen we een antwoord en nergens worden we geholpen. Ondertussen lopen de rekeningen van de telefoon ook alweer op. Ook heeft Stater zich zelf de toestemming gegeven om het bedrag zelf van onze rekening te halen. Ondertussen hebben ze alweer €6 van onze rekening gehaald zonder dat we het wisten en zonder toestemming. De domiciliëring hebben we stopgezet en gezien dat ze toch geprobeerd hebben om die €1800 ook van onze rekening te halen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform