Terug

Klacht over aankoop Haritorax draadloze Full Body Tracking - Directe annulering van bestelling verei

Closed Openbaar

Shiftall

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. K.

Naar: Shiftall

29/11/2023

BesteIk schrijf u met grote bezorgdheid over mijn recente aankoop van de HaritoraX draadloze Full Body Tracking bij ShiftAll en zoek dringend uw hulp en bemiddeling.Hoewel ik het product nog niet heb ontvangen, ben ik op de hoogte van serieuze meldingen van functionaliteitsproblemen en storingen van andere consumenten. Mijn herhaalde verzoeken om annulering worden categorisch geweigerd door ShiftAll, zelfs nadat ik expliciet heb gevraagd om het gloednieuwe, verzegelde product terug te sturen.Het retourbeleid op hun website lijkt verwarrend en misleidend, en ondanks mijn contact met de klantenservice, blijft ShiftAll mijn verzoek om hulp afwijzen.In overeenstemming met de consumentenwetten wil ik mijn geld terug. Het feit dat ik ook heb aangeboden het product ongeopend en in de originele verpakking terug te sturen, wordt volledig genegeerd.Ik vertrouw op Test-Aankoop om mijn consumentenrechten te beschermen en te bemiddelen voor een onmiddellijke annulering van mijn bestelling en terugbetaling van het aankoopbedrag.Gelieve mij op de hoogte te stellen van de stappen die u zult ondernemen om deze zaak grondig te onderzoeken en mijn rechten als consument veilig te stellen.Ik waardeer uw snelle aandacht voor deze kwestie en hoop op een positieve en spoedige oplossing.Met vriendelijke groetFade


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform