BesteIk schrijf u met grote bezorgdheid over mijn recente aankoop van de HaritoraX draadloze Full Body Tracking bij ShiftAll en zoek dringend uw hulp en bemiddeling.Hoewel ik het product nog niet heb ontvangen, ben ik op de hoogte van serieuze meldingen van functionaliteitsproblemen en storingen van andere consumenten. Mijn herhaalde verzoeken om annulering worden categorisch geweigerd door ShiftAll, zelfs nadat ik expliciet heb gevraagd om het gloednieuwe, verzegelde product terug te sturen.Het retourbeleid op hun website lijkt verwarrend en misleidend, en ondanks mijn contact met de klantenservice, blijft ShiftAll mijn verzoek om hulp afwijzen.In overeenstemming met de consumentenwetten wil ik mijn geld terug. Het feit dat ik ook heb aangeboden het product ongeopend en in de originele verpakking terug te sturen, wordt volledig genegeerd.Ik vertrouw op Test-Aankoop om mijn consumentenrechten te beschermen en te bemiddelen voor een onmiddellijke annulering van mijn bestelling en terugbetaling van het aankoopbedrag.Gelieve mij op de hoogte te stellen van de stappen die u zult ondernemen om deze zaak grondig te onderzoeken en mijn rechten als consument veilig te stellen.Ik waardeer uw snelle aandacht voor deze kwestie en hoop op een positieve en spoedige oplossing.Met vriendelijke groetFade