Terug

Klacht lederen salon

Closed Openbaar

Prima Meubelen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Prima Meubelen

05/10/2020

Beste,Wij bestelden op 17/08/2019 een lederen salon type Lazy Royal bij de firma Prima Woonidee N.V. Deze werd geleverd op 20/11/2019. Na levering heb ik telefonisch contact opgenomen met de firma om te melden dat deze een lichte beschadiging had aan de onderkant van de 2-en 3 zit. Een paar dagen later is er een technieker van de fabrikant VARAM langsgekomen om deze dan ook te herstellen in opdracht van Prima Meubelen. Na ingebruikname ontwikkelde er zich plooivorming. Wij hebben dit dan nogmaals laten weten aan Prima Meubelen, vervolgens is de technieker van de firma VARAM nogmaals langs geweest en heeft dit ter plaatse proberen te verhelpen, door de voering onderaan de zetels los te maken en op te vullen met mousse.Met als gevolg dat dit niet om aan te zien was en niet comfortabel zat. Graag wil ik eraan toevoegen dat de technieker van de fabrikant VARAM er hem wel heeft voor ingezet om het gewenste resultaat neer te zetten, maar helaas. Na nogmaals ons ongenoegen te melden kregen we op 10 maart 2019 bericht dat Prima Meubelen de salon zou komen ophalen voor herstel in de fabriek. Zonder enig bericht van Prima Meubelen hebben wij op 13 april zelf contact opgenomen met de meubelzaak, die er ons aan herinnerde dat door de corona de fabrieken en het transport stil lagen. Uiteindelijk is op 7 mei de firma Prima Meubelen de salon komen ophalen voor herstel en op 26 juni teruggebracht. We stelden vast dat er na herstel niets was veranderd en dat er nog steeds plooivorming was. Wij hebben vervolgens terug contact opgenomen, ditmaal met de fabrikant VARAM. Deze wist ons te vertellen dat plooivorming eigen is aan dit leder. Met het besluit van VARAM konden we niet akkoord gaan en lieten dit ook weten aan beide firma's waarvan we nog steeds (na 2 maal schrijven met fotomateriaal als bewijs) geen reactie hebben mogen ontvangen. Tenslotte zouden we jullie willen vragen om te assisteren in deze zaak. Wij zouden dit graag opgelost zien door een volledige terugbetaling van € 3461. We hebben tenslotte niet kunnen genieten van onze salon. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform