Beste, in juni 2022 bestelde wij zonnepanelen en een thuisbatterij bij de firma Eltex uit Kortrijk. Deze zouden volgens het contract en afspraken met de verkoper midden oktober moeten worden geïnstalleerd.Eltex reageerde echter helemaal niet op mails, telefoons, sms'en naar vertegenwoordigers, etc... om dit in te plannen. Na verschillende mails en telefoons gepleegd te hebben bleek dat installatie binnen de termijn niet mogelijk was omdat we niet in de planning opgenomen werden. Daarna was elk excuus goed genoeg om uitstel te verantwoorden. Van materiaal dat niet binnen was en eigenlijk niet nodig was, tot zelfs een overlijden in de familie van de installateur, wat door de installateur zelf nadien ontkent werd. Er werd ons tot 3 keer toe een installatiedatum medegedeeld. Steeds kwam Eltex niet opdagen, maar vond het niet nodig te verwittigen. Resultaat: 3 verloren vakantiedagen. Uiteindelijk kwam de elektricien de batterij installeren, maar die had de verkeerde batterij mee, want wat bleek, onze bestelbon was kwijt geraakt. Elektricien moest dus een 2de keer langs komen, wat nog een extra vakantiedag betekende... Ondertussen bevestigde Eltex (Chamil) wel dat alles qua vertraging en verloren vakantiedagen zou worden gecompenseerd want Eltex had serieuze fouten gemaakt.Wij stuurden ondertussen 2 ingebrekestellingen met een raming van de schade, waaronder één aangetekend, want reageren op vragen mbt compensatie bleek voor Eltex compleet onmogelijk. Uiteindelijk kwam er een veel te laag voorstel ter compensatie, wat met moeite de helft van de verloren vakantiedagen slechts compenseert.