Terug

Klacht dubbele facturatie onderhoud

Closed Openbaar

PS Comfort

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: PS Comfort

25/04/2024

Beste,Ik heb contact opgenomen met het bedrijf voor onderhoud en eventuele reparatie van een waterverwarmingssysteem via zonnepanelen.De monteur kwam langs, controleerde de waterkoker en ging op het dak om de installatie van de zonnepanelen te bekijken. Hij constateerde dat bestaat een glycolverlies , hij heeft de installatie opnieuw met glycol gevuld en de kraan wat strakker gedraaid. Werktijd: maximaal 30-40 minuten.Later krijg ik een enorme factuur voor een half uur werk : 338€ !!! De aankoopprijs van 20 liter glycol is niet hoger dan 20 euro, en ze brengen mij 100 euro in rekening ?Normaal gesproken de toevoeging van glycol aan de installatie moet in de onderhoudsprijs inbegrepen worden , maar 100 euro extra vragen voor 10 liter glycol en een kraan vastdraaien (niet eens vervangen door een nieuwe kraan) is schandalig. Ik heb een ??herberekening van de factuur gevraagd en ik zei dat ik wilde dat de manager van het bedrijf mij belde . GEEN REACTIE VAN HUN !De factuurprijs is niet correct gefactureerd. Daarnaast staat CV-onderhoud op de factuur vermeld, maar het betreft een waterverwarmingssysteem middels zonnepanelen.Bedankt voor uw aandacht en ik hoop dat jullie dit probleem zullen oplossen .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform