Terug

klacht bij levering van tafel

Closed Openbaar

Maxiteak (MV&C)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Maxiteak (MV&C)

04/06/2020

Beste ik bestelde 19/4/2020 Bij de zaak MAXITEAK een tuinset in teak met 8 stoelen online .De zaakvoerdster zelf maakte bestelbon op online en stuurde me dit door via mail .De levering zou plaatsvinden zaterdag 9 mei maar moest die week nog terugbellen voor juiste uur .6 me belde ik haar op met de vraag of ze een idee had wanneer de levering de 9 de zou plaatsvinden . Toen zei ze het kan zelfs deze avond ik bevestigde haar dat dit goed was voor me .6 mei werd de tafel rond 20.00 uur geleverd ,maar toen we de tafel uitpakte zagen we dat er kappen uit de tafel was .Ik belde haar direct op en moest foto's doorsturen naar haar .2 dagen later nam ik zelf contact op om te horen wat er ging gebeuren mevrouw bevestigde mij ik een week moest wachten en men een nieuwe tafel ging leveren .Die ze zelf vervolgens zou controleren .17mei werd de 2 de en nieuwe tafel geleverd na 18 uurHelaas na uitpakken van de tafel zagen we dat de tafel nog meer beschadigd was dan de eerste De kleur van de tafel was wel veel mooier dan de eerste wat ik haar ook nadien zei. De moed zakte me in de schoenen e weer belde ik haar op weer op en vertelde men verhaal waardoor ze haar vervolgens meerdere malen excuseerde en dat dit niet kon .Ze zei me ik neem in de week contact op met de leverancier en ik laat u weten want dit kan niet .Paar dagen nadien stuurde ik haar een sms om te horen of ze iets wist .Ze vertelde me dat ze de leverancier had gesproken en dat ik een tafel kreeg die duurder was en veel beter van kwaliteit was .IK was opgetogen en geloofde haar .Vrijdag 29 mei kreeg ik om 0.30 uur een sms van haar om te zeggen dat de tafel geleverd zou worden die zondag na de middag , maar 5 min later kreeg ik bericht dit maandag zou zijn na de middag met erbij oeps foutje .Ik stuurde haar terug we vinden dit niet leuk per slot was het een feestdag . Eenmaal de sms verstuurd was kreeg ik bericht van haar SMS ZAAKVOERDSTER Pardon dit is 3 de maal dat we naar u komen dat hebben we in 15 jaar nooit moeten doen .Wij leveren u een tafel die het dubbel kost en dan nog eens op een feestdag wat ons dubbel kost aan chauffeur en u durft te zeggen dit niet goed is .Ok dan stopt het hier 1 op 1000 klanten krijg je niet tevreden en u bent zo een klant.Hoe durft u eigenlijk zo te antwoorden na alles wat ik voor u doe ik stop hier zei ze .Ik belde haar en werd uitgescholden voor al wat vuil was dat we marginaal volk waren en we in de goedkoopste gemeente wonen wat totaal er niet aan doet .Op gegeven moment zei ze zelf hebt u zelf geen zaak van teak waar u meubels hebt die niet goed zijn en u zo u eigen zaken via mij wil verwisselen zo voort enzovoort . En ze dreigde de tafel niet meer te brengen .ik zei op gegeven moment ik politie ging bellen waardoor ze tegen men man zei ze maandag zou leveren .Maar zoals je al kan raden niemand geweest en resultaat nummer geblokkeerd waardoor we haar niet kunnen bereiken .Ik heb die zaterdagnacht om 1 uur naar de politie gebeld en indien ze niets meer laat horen gaan we door .We hebben 790 euro betaald voor tafel vol stukken uit en dit word dan gezegd allemaal ik vind dit zeer erg.Toen ze zelfs zei ik kom maandag zei ze ik zal taart meebrengen waarop men man zei dat hij koffie zou zetten en waarop mevrouw uit de hoogte zei wij in Tremelo Wij drinken Champagne .Helaas is ze niet geweest . deze revieuw poste ik dan ook op haar website waarna ze deze post terug stuurde Reactie Beste, na oneindig veel vragen van u hebben we een tafel geleverd, op een bepaalde datum omdat u “door Corona” minder geld had. U had al gesmeekt voor gratis levering, gratis producten, alles gekregen, als u maar tevreden zou zijn. U liet me weten dat er een kap in was, onmiddellijk liet ik u weten dat u een nieuwe kreeg. Een week later was die er. De kleur was zogezegd mooier wat niet kan want alle tafels zijn dezelfde maar weer was er iets niet goed aan?! Nooit meegemaakt. Toch beloofde ik onmiddellijk een nieuwe tafel. Ik sprak met mijn leverancier af om een drie maal zo dure tafel te leveren omdat-ik citeer- ik jullie toch nooit tevreden zou krijgen. Vergelijk het met een goede audi open en een Ferrari krijgen. Opnieuw een week later levering hiervan, derde gratis levering, en toen was u boos dat het op een feestdag zou zijn. Terwijl u al aangaf dat uw man in het fabriek werkte u in de zorg en als kapster, dus wij dat deden om u een plezier te doen, zodat u geen verlof moest nemen. U was zelf thuis maar wou gewoon wat quality time. Inderdaad heeft u toen gebeld die nacht , maar uw man zou op mij komen kloppen en andere marginaliteit troef, dus u mag de woorden niet uit de context trekken. Na 3 gratis leveringen, een drie maal zo dure tafel waarbij ik de kost voor mij nam, twee uitgepakte tafels en een gratis onderhoudsproduct was het op dat moment op voor mij, ik zou u nooit tevreden krijgen. En u heeft toen aangegeven mijn zaak kapot te maken maar elk objectief mens ziet wat hier aan de hand is. En dat er niet veel zaken zijn die drie keer wisselen en duurdere producten leveren op dagen dat ze zeker zijn dat mensen thuis zijn. Dus bedankt voor uw bericht.Mevrouw beweerd dus we dat ze derde tafel is komen brengen de beloofde tafel die duurder was en van betere kwaliteit maar helaas denk dat ze er niet bij is .die duurdere en derde levering hebben we dus niet gehad .Ook beweerd ze nu dat mijn man gezegd zou hebben dat hij haar kwam afkloppen waarvan dus totaal niks van waar is .Zo verlagen doen we ons niet . mevrouw zelf stuurt ons bedreigingen en sms en maar daarna direct block van de nummers .Ik heb via haar vriend ook contact opgenomen omdat we gewoon geen antwoord meer krijgen bij haar .Vandaag sms dat ik moest stoppen met haar te stalken .en ze aangifte ging doen .We stalken haar niet we willen gewoon dat onze tafel in orde is .

Berichten (1)

V. S.

Naar: Maxiteak (MV&C)

08/06/2020

We hebben een klacht naar test aankoop gestuurd wegens onze tafel en hoe u ons uitmaakte .u beweerd we u stalken terwijl we enkel en alleen onze beloofde derde tafel zouden krijgen .U moest echt een gewetens probleem hebben nu u weet goed we u niet bedreigde en dat we u niet stalken maar dat u ons uitmaakte als marginaal volk terwijl u ons niet kent u moest u echt schamen . We hopen dat de mensen dit lezen en weten waar ze moeten kopen en zeker waar ze niet moeten kopen .u beweerd dat wij u zaak kapot willen krijgen terwijl wij daar niks van gezegd hebben .En waarom zouden wij dit doen wij willen enkel onze beloofde tafel die u ging leveren .we vinden het echt schandalig hoe u mensen behandeld zonder de mensen gezien te hebben .we hopen nog steeds op goede afloop maar alles ligt bij u .groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform