Terug

Keuring Auto terug rode kaart na herstelling

Closed Openbaar

Garage Etoile Hemiksem

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Garage Etoile Hemiksem

23/03/2023

Onze auto (Seat Ibiza) was verboden tot het verkeer na de keuring (afgekeurd voor bedrijfsrem en ophanging - vering). De keurder op de autoinspectie had ons een stukje veer meegegeven van de vering. Wij hebben onze wagen binnengebracht bij Garage Etoile in Hemiksem. Het keuringsbewijs en het stukje vering dat we gekregen hadden op de technische keuring hebben we aan de garage afgegeven. Na 2 weken hadden we onze wagen eindelijk terug en een factuur betaald van 1367€. Op de technische keuring was onze wagen terug afgekeurd voor de vering. Toevallig hadden we dezelfde keurder die ons dat stukje veer had meegegeven, deze vertelde ons dat het helemaal niet gemaakt was, deze verschoot ook van de prijs op de factuur die we hadden betaald voor de reparatie. De garagist beweerde dat hij de veer gemaakt had waar wij dat stukje veer van hadden afgegeven en dat hij geen schuld kon gegeven worden dat de wagen opnieuw afgekeurd was, een wagen heeft tenslotte 4 remmen zei hij, dus werd de keuring ook als leugenaars afgeschilderd . Hij zou onze wagen nogmaals gaan herstellen met extra kosten. Wat ik niet begrijp is als je jouw keuringsbewijs afgeeft dat er niet wordt gemaakt waar hij voor afgekeurd is. Wij voelen ons serieus opgelicht, zeker omdat ze op de keuring verschoten van de rekening. Wat moeten wij nu doen? Onze wagen is nog steeds afgekeurd en we willen niet meer naar deze oplichter! Als wij de reparatie in een andere garage laten doen kunnen wij dan deze kosten verhalen op de vorige garagist?

Berichten (4)

Garage Etoile Hemiksem

Naar: A. S.

24/03/2023

Beste,Als bijlage laat ik je de foto geworden van de kapotte spiraalveer en het stukje veer (dat nog bij ons ligt, zie bijlage) dat afgebroken is, op factuur staat duidelijk spiraalveer (V)oor (L)inks, ik stel me nu de vraag hoe ik jou heb opgelicht, als u me dat stukje kapotte veer heb overhandigd, heb ik je wagen dan zonder spiraalveer terug meegegeven ?    Yassin LOUTFIBestuurder  Met vriendelijke groetSalutationsWith kind regardsMit freundlichem GruaŸSaludos cordialesمع  Ø£Ø·ÙŠØ¨  Ø§Ù„تحيات  / saygılarımla /  å®œã—くお願いします/  Bredestraat 206, 2620 HEMIKSEM  RECEPTIE:   +32 3 887 91 58    VERKOOP:  +32 3 887 82 79MOBIEL  +32 485 874  220  info@garage-etoile.beinfo@carrosserie-etoile.bewww.garageetoile.be  BTW BE 0825 883  932       Op do 23 mrt. 2023 20:15 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

A. S.

Naar: Garage Etoile Hemiksem

24/03/2023

Het gaat niet over het stukje veer dat wij afgegeven hebben, dat gebruik jij als argument, maar heeft totaal niets met de zaak te maken. Jij hebt ons keuringsbewijs bijgehouden, dus wat daarop vermeld staat moest gemaakt worden. Als het dus gemaakt is zoals jij beweert, waarom is de wagen dan terug afgekeurd. De man van de keuring had ons dat stukje spiraalveer meegegeven zonder uitleg, maar dat is niet de volledige reden van afkeuring, het is jouw taak om de wagen terug rijvaardig te maken en na te zien wat het probleem was van afkeuring. Als wij de wagen ophaalden heb jij ons verzekerd dat hij volledig in orde was voor de keuring, dus het eigenlijke probleem was niet gemaakt, wat ons dan ook weer extra kosten meebrengt voor de keuring.

Garage Etoile Hemiksem

Naar: A. S.

24/03/2023

Beste Alain,Duidelijk dat we niet op hetzelfde golflengte zittenJe spreekt jezelf tegen !Ik stel voor om een expert of dokter te raadplegenMet vriendelijke groetSalutationsWith kind regardsMit freundlichem GruaŸSaludos cordialesمع أطيب التحياتsaygılarımla宜しくお願いします Yassin LOUTFIBestuurder         Bredestraat 206, 2620 HEMIKSEMRECEPTIE: +32 3 887 91 58 VERKOOP: +32 3 887 82 79 MOBIEL +32 485 874220info@garage-etoile.beinfo@carrosserie-etoile.bewww.garageetoile.beBTW BE 0825 883932

A. S.

Naar: Garage Etoile Hemiksem

02/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform