- keuken werd besteld op 2/6/2021, plaatsing was ingepland op 26/11/2021 maar is vandaag nog steeds niet geïnstalleerd. - op de dag van de ‘plaatsing’ werd - ondanks voorafbetaling van 85% van de totale kost - medegedeeld dat koelkast en vaatwasser niet voorradig waren en dus niet geplaatst zouden worden. Na oneindig veel boze mails en telefoontjes werden deze half februari geplaatst. Compensatie: niets. Tot vandaag nog steeds stukken die ontbreken, waaronder een afsluitdop voor spoelbak. - 1 week na plaatsing - begin december - werd het reeds bestelde (én grotendeels betaalde) werkblad opgemeten. Termijn plaatsing: 5 weken. Vandaag 28 maart kan niemand me zeggen of en wanneer dit werkblad wordt geplaatst. Na rechtstreeks contact met de producent van de werkbladen (onderaannemer van Deaplus) bleek zelfs dat Deaplus de productie van het werkblad opzettelijk blokkeerde. - Gevolg: ik wacht al 10 maanden op mijn keuken. Maanden ongemak wegens geen vaatwasser, geen koelkast, tot op vandaag zonder compensatie. Geen enkel zicht op datum afwerking/plaatsing werkblad, geen communicatie of tussenkomst van Deaplus. Ik communiceer intussen rechtstreeks met hun onderaannemer, die me niet kan zeggen wanneer materiaal geleverd wordt, laat staan in productie kan. Reeds betaalde voorschot is hoger dan de kosten van wat al werd geplaatst. Alle redelijke termijnen overschreden.