Terug

Keuken is niet afgewerkt + beschadigd.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: IXINA BELGIUM

15/12/2022

De plaatsing van onze keuken werd voorzien op 02 en 03/11/2022. Al op de eerste dag kwam de plaatser niet opdagen, waardoor ik voor niks een dag verlof had genomen. Ook de tweede dag kwam de plaatser te laat en begon hij pas na een paar uur aan de installatie. Ook op vrijdag werkte hij verder, idem voor zaterdag. Ondertussen moest ik naar de winkel om stukken die hij te kort kwam om de keuken te plaatsen. Hij beloofde zaterdagavond 05/11/2022 terug te komen voor de silicone rondom het werkblad. Sindsdien hebben we niemand meer gezien. Aan de telefoon wordt steeds gezegd dat ze volgende zaterdag zullen terugkomen. zo zijn er ondertussen al een paar gepasseerd. Ondertussen hebben wij al 6 weken een onafgewerkte keuken. Als we water morsen loopt het achter de kasten, de afvoer van de dampkap is ook nog niet afgesloten. Het glas van de microgolfoven is gebarsten bij plaatsing. Als we hiervan melding maakten kregen we het telefoonnummer van de fabrikant. Los het zelf maar op. Ixina beloofde op 09/12/2022 nogmaals contact op te nemen met de plaatser opdat die ons zou contacteren, opnieuw zonder gevolg.Hadden wij onze verplichtingen niet nagekomen zou Ixina extra kosten aanrekenen + €50 stockagekosten per week.Zij komen nu hun verplichtingen niet na, dus vinden wij dat een compensatie op zijn plaats is.

Berichten (3)

IXINA BELGIUM

Naar: R. D.

15/12/2022

Geachte Heer De La Rivière,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van vandaag die onze beste aandacht heeft gekregen.Om een dossier te kunnen openen, zou u ,Aub, een leesbare kopie van uw bestelbon kunen bezorgen ?Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Svenjawww.ixina.be------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Dec 15 2022 09:15::35 GMT+0100 (Central European Standard Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Keuken is niet afgewerkt + beschadigd. - (CPTBE01675486-05)

R. D.

Naar: IXINA BELGIUM

15/12/2022

Beste, Bij deze de bestelbon.MvgRob De la Rivière

IXINA BELGIUM

Naar: R. D.

20/12/2022

Geachte Heer De La Rivière,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 15/12 betreffende de plaatsing van uw keuken.Uw dossier heeft de referentie CAS-07017-V4R8K1 gekregen.De klantendienst van uw winkel zal zijn uiterste best doen om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Svenjawww.ixina.be------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Dec 15 2022 16:33::54 GMT+0100 (Central European Standard Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Keuken is niet afgewerkt + beschadigd. - (CPTBE01675486-05)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform