Beste,Begin vorig jaar hebben we 2 keukens besteld bij eggo. De voorverkoop verliep goed, ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam maar zodra het contract getekend was begonnen de problemen.Op 06/07/2020 heb ik hiervoor de volledige factuur moeten betalen, want zonder volledige betaling begonnen ze niet met werken.De eerste keuken werd geïnstalleerd met een verkeerd kleur van werkblad. Elke afbeelding die we kregen en mondeling werd afgesproken dat het werkblad zwart was, maar ze hebben een houtkleurige geïnstalleerd. In het contract stond in de kleine lettertjes dat het houtkleurig was dus hebben we ons hierbij maar neergelegd, want we hebben niet elk kleur van elk stuk gecontroleerd.Met de tweede keuken is alles pas echt slecht gegaan.Op 15/07/2020 was de plaatsing gepland en kwamen ze voor de eerste keer.Meerdere afmetingen waren verkeerd waardoor ze later opnieuw moesten terugkomen.Ze kwamen ook nog langs met verkeerde onderdelen op 15/09/2020, 27/10/2020, 07/01/2021 (toen kwamen ze niet af zonder verwittiging. Ik wist dit pas toen ik in de late namiddag belde) en vandaag op 15/01/2021.Nu is de keuken nog steeds niet af. Meerdere kasten hebben geen kliksysteem om de deur te openen en een zijpaneel is nog steeds 15 cm te kort.Bij de aankoop van de keuken kregen we bonnen die gebruikt konden worden voor “28% korting op elk nieuw opbergontwerp op maat, voor uw interieur, inbouwkast, dressing of wasplaat”. We hebben deze bon proberen te gebruiken voor een bureau en een inbouwkast maar we kregen als antwoord dat we het enkel kunnen gebruiken voor een dressing kunnen gebruiken.Contact met eggo loopt ook rampzalig. Ze plannen enkel een nieuwe installateur in wanneer ik meerdere keren bel of naar de winkel ga, anders negeren ze het probleem gewoon. Reeds 3 keer gebeurde het dat ik ze belde en dat ze “binnen de 48 uur” zouden terug bellen, maar ik werd nooit terug gebeld.Wanneer ik vraag naar de compensatie word ik afgewimpeld en krijg ik steeds antwoord dat ze pas iets weten over een eventuele compensatie wanneer de keuken af is.De reden dat ze zoveel missen is volgende winkel corona. Hoe corona verkeerde afmetingen doet weet ik niet.In het contract staat dat ze €80 compensatie geven per week dat de keuken later af is dan gepland. We zijn al 25 weken verder en de keuken is nog niet af. Hierbij staat ook dat dit enkel geld wanneer de keuken niet functioneel is maar dit kan betekenen dat wanneer ze alles op de grond zetten en een jaar wachten met de keuken af te werken dat ze geen compensatie moeten betalen.Wat doe ik best in deze situatie om te zorgen dat ik minstens een deftige compensatie krijg?