Terug

Kettingzaag onherstelbaar

Closed Openbaar

Aas-shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Aas-shop

05/07/2022

BesteIk heb dus een kettingzaag van het merk jonsored binnengebracht bij jullie met de vermelding , kuisen van de carburateur. Na de eerste maand heb ik voor de eerste maal contact opgenomen met de vraag of er iets mis was. Jullie uitleg was dat de bestelde onderdelen heel moeilijk verkrijgen waren. Mijn vraag was of ik op de hoogte kon gehouden worden, maar na nog eens enkele maanden heb ik nooit contact van jullie gehad. Met mijn laatste telefonisch contact heb ik dan vermeld dat ik mijn machine gewoon terug kwam ophalen in de staat zoals ik het achter gelaten had. Nu blijkt dat jullie volgens mij het toestel snel uit elkaar hebben gehaald en dan vermeld dat het onherstelbaar is?! Nu geven jullie mij nog een factuur van 30,88€ , terwijl ik nooit gevraagd heb om heel mijn machine uit elkaar te halen en ik ben ook nooit gecontracteerd geweest hieromtrent. Ik kreeg dan ook nog de vraag dat ik altijd een nieuw exemplaar kon aankopen???


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform