Terug

Kapotte brievenbus

Closed Openbaar

Tax & Insurance Management BPost

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Tax & Insurance Management BPost

30/03/2021

Beste, De postbode stak een pakje in de klep van mijn brievenbus dat daar te groot voor was. Ik was nochtans thuis maar de postbode belde niet aan. Het pakje zat vast. Om het los te krijgen moest ik wringen en toen viel de blauwstenen brievenbus kapot. Ik diende klacht in bij de hoofdpostbode van mijn gemeente. Die verwees me door naar de verzekering. Na heel wat heen en weer ge-mail wees de verzekering mijn schadeclaim af. Hun redenering is dat ik de brievenbus zelf kapot gemaakt heb en dat de postbode van niets weet. Dat klopt natuurlijk, maar de enige manier om het pakje los te krijgen was trekken en wringen, want het zat muurvast. Ik blijf van oordeel dat de postbode aan de oorzaak ligt van de schade.

Berichten (1)

Tax & Insurance Management BPost

Naar: C. V.

30/03/2021

Beste,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en behandelen deze zo spoedig mogelijk.Met vriendelijke groeten,Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail et le traitons le plus rapidement possible.Bien à vous,Geneviève CorthautsInsurance Manager AssistantTax Insurance ManagementT. +32 22765657 Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxellesinsurance.management@bpost.be www.bpost.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform