Beste,
Betreft:
Bedankt voor uw e-mail. We hebben deze goed ontvangen.
Gelieve uw claim in te dienen via uw Autohero-account. U wordt daarna binnen de werkdag gecontacteerd.
Hoe dient u een claim in?
Log in op uw Autohero-account met het e-mailadres waarmee u de wagen heeft gekocht.
Ga naar ‘Mijn bestellingen’.
Scroll naar beneden en klik op ‘Claim indienen’.
Volg de stappen en voeg een foto toe van uw huidige kilometerstand.
Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen.
Met vriendelijke groetenMeilleures salutationsBest regards
Quality/Claims Management
e. claims.be@autohero.com
Let op! Gelieve bij voorkeuralle communicatie per mail via claims.be@autohero.com te laten verlopen. Dankjewel voor uw begrip!
Telefonisch zijn wij op weekdagen bereikbaar van 09u tot 17u.
Raadpleeg ook zeker onze
garantievoorwaarden
Gelieve er rekening mee te houden dat omwille van de drukte, de behandeling van uw dossier een iets langere tijd in beslag kan nemen.
Attention! Veuillez envoyer toute communication par e-mail à claims.be@autohero.com. Merci de votre compréhension !
Nous sommes joignables par téléphone en semaine de 09h à 17h.
Consultez aussi nos conditions générales.
Veuillez noter qu'en raison de la charge de travail, le traitement de votre dossier peut prendre un peu plus de temps.
Autohero Belgium BVBA
Onderdeel van Autohero GmbH
Uitbreidingstraat 82
2600 Berchem (Antwerpen)
On Fri, 1 Aug 2025 at 10:06, home deliverybe
homedeliverybe@autohero.com wrote: