Terug

Kapot product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

E. B.

Naar: Evanell

28/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25/11/2024 kocht ik een slimme radiatorknop starterskit met 2 radiatorknoppen in uw winkel en betaalde ik er 69€ voor. Na 4maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, het ventiel van de chauffageknop sluit niet meer waardoor de chauffage continu draaide. Na meermaals contact (vaak zonder antwoord) was er de vraag het defecte stuk op te sturen naar het bedrijf en heb ik daardoor extra 11euro60 onkosten gemaakt. Dit gebeurde in april. Tot op heden heb ik hier geen reactie op ontvangen ondanks mijn vele mails, contactformulier en zelfs berichten op Whatsapp. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Evy Bosman


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform