Beste, ik kocht een tweedehandsjacuzzi bij Relax Time & Equipment (relaxtime.be) begin mei. Tijdens het contact met de zaakvoerder vertelde deze dat de jacuzzi perfect werkte en in zeer goede staat was. Ik ga de jacuzzi in de showroom bekijken, maar zaakvoerder was verhinderd dus zijn vader was aanwezig. De jacuzzi was niet met water gevuld dus deze kon niet aangezet worden, maar vader verzekert ons van de goede werking en wijst op de garantie van een jaar. Hierna gaan wij over tot betaling van een voorschot van €1500 (bewijsschrift beschikbaar) . Later contacteert zaakvoerder mij om de levering te bespreken en vertelt en passant dat er geen garantie van toepassing is. Ik eis daarbij mijn €1500 voorschot terug, zaakvoerder weigert voorschot terug te betalen maar gaat akkoord met korte garantie om te verzekeren dat jacuzzi werkt (schriftelijk bewijs op papier en per bericht).Veel leveringsproblemen bij zaakvoerder, dag van levering wordt meerdere malen uitgesteld en bij de eerste poging had zaakvoerder niet het juiste materiaal mee. Bij tweede poging eind mei is de levering uiteindelijk gelukt.Bij het vullen van de jacuzzi met water en aanzetten blijkt dat deze verschillende zware lekken heeft - het water stroomt er via onderkant uit. Zaakvoerder bevestigt meerdere keren te komen kijken om tot herstelling over te gaan, maar haakt altijd af last minute of reageert niet meer. Dit is intussen 2,5 maanden bezig. Speelt er nu op dat de afgesproken garantie intussen verlopen is. Wil ook geld niet teruggeven.Heb intussen op eigen kosten 2 verschillende loodgieters laten komen die beide aangaven dat de jacuzzi in zeer slechte staat is en dat er veel werkuren + kosten nodig zijn om deze operationeel te krijgen.Deze zaak heeft mij bewust een defect goed verkocht onder valse voorwendselen, welke mij €3000 + loodgieter hebben gekost. Ik wil gewoon integraal mijn betaalde som geld terug + kosten loodgieter + kosten om deze jacuzzi weg te halen.Schriftelijk bewijs van het merendeel van deze interacties.