Terug

Kapot geleverd Item

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Wellana

04/09/2023

Beste,Jullie hebben in juni een kapot geleverd item opgestuurd. Jullie wouden een foto van het item voor jullie er iets wouden aan doen. 1) Het item werkte niet, was waarschijnlijk een fout electronisch --) daar kan je moeilijk een foto van nemen. 2) Ik heb het direct terug opgestuurd naar jullie. 9 juni 2023Jullie beweren tot op heden dat jullie het nog steeds niet hebben ontvangen? Nu dat kan ik moeilijk geloven. Jullie zeggen ook dat mijn tracking niet klopt. dit zijn ze nu bij Bpost aan het controleren. Na verschillende mails naar jullie gestuurd vind ik het een schande dat jullie daar niks aan doen. Ik heb de betaling gelukkig geregeld via Klarna. Zij hebben mij al meer geholpen dan jullie. Maar nu kunnen ze niks meer doen omdat jullie blijven beweren dat er niks aan de hand is. ik hoop dat dit eindelijk in orde komt. Want betalen voor een item dat ik niet heb is erover. Ik hoop dat jullie het in orde brengen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform