Terug

Kan geen kopie krijgen van originele factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: X²O

19/03/2024

Voor het aanvragen van een premie heb ik een factuur nodig. X2O heeft me enkel kassatickets gestuurd via e-mail. Die worden door de overheid geweigerd,omdat ze een factuur nodig hebben. Wanneer ik de factuur opvraag bij x2o krijg ik de factuur, maar de factuurdatum is de datum van de aanvraag, niet de oorspronkelijke factuurdatum. Deze factuur wordt opnieuw geweigerd door de overheid omwille van de datum. Volgens x2o kunnen ze niets meer doen. Wat kan ik doen om een factuur te krijgen met de oorspronkelijke factuurdatum?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform