Terug

Kan al 7 dagen niet aan mijn geld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

15/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Geachte, mijn klacht gaat over BNP Bank met name de overname/fusie van Bpost die administratieve fouten met zware financiële gevolgen voor mij als klant en zonder verklaring van BNP Bij deze ben ik niet de spreken over het feit dat ik op 5 maanden tijd 3 x de toegang tot mijn gelden worden geweigerd omwille van een adreswijziging DIE BLIJKBAAR VERDWIJNT MET DE BINNENPOST EN AL 3X NODIG IS 1x 3 dagen geen toegang tot gelden wegens kaart die verkeerd was opgestuurd en oude die werd vernietigd en de app werd geblokkeerd(pas laten inlezen bij Hoofdkantoor en 32€ moeten betalen voor een tijdelijke kaart ????!!!!!)en nog enkele dagen moeten wachten voordat de app terug actief was 2 en 3de x gaat het telkens om 7 dagen bebvriezing van gelden zonder uitleg dan bel ik en word ik nogmaals door de procedure van adreswijziging gestuurd(2x pas laten inlezen) dus op 5 maanden tijd 3x pas laten inlezen en hiervoor 2 documenten ingevuld en getekend en achtergelaten bij mijn hoofdkantoor Bpost Merksem/Bnp en word verplicht naar Merksem te gaan en dit terwijl er bij mezelf in 2150 Borsbeek zowel een Bpost alsook een BNP Bank maar moet altijd 3u onderweg zijn op en af met openbaar vervoer zonder enige vorm van hulp dan bel ik vandaag op 15/10/2024 en is deze wegens technische redenen niet bereikbaar ik heb net een zware rugoperatie gehad en kan al vanaf 08/10/2024 geen kine/thuisverpleging/en winkel voor voedsel laten komen en moet maar gaan lenen bij 3rde en dit omdat bnp de overname niet kan bolwerken en bewijst dat er geen communicatie is met Bpost omtrent de administratieve kant en als advies geven ze mij geduld te hebben en anders nog is terugbellen en de binnenpost/verwerking afwachten ook het bellen naar BNP kost geld zelf met een abonement ondertussen heb ik 2u gebeld tegen een onkost van 10€ voor niets en heb op 14/10/2024 een klachten formulier doorgestuurd zonder gevolg wat wijst over totaal geen respect tegenover de klant 23 dagen word mij rekening geblokkeerd wegens een administratieve fout bij een samensmelting van Bpost/BNP en zelf als ik zelf mij gaan aanbieden met extra bewijzen van identiteit/verblijfplaats dat ik geen gelden kan krijgen en de procedurebriefwisseling binnenpost/verwerking maar moet afwachten met een wachttijd van max 7 dagen ik vind het ronduit schandalig dat ik na een bezoek aan mijn hoofdkantoor daar bewijs dat ik hier ben en nog is extra documenten voorleg die zelfs niet nodig zijn dat ik hier verblijf(sedert 1985)en word naar huis gestuurd met geduld als advies ikzelf heb medische/verplaatsing/levering onkosten die ik nu al 1 week moet uitstellen en zonder antwoord/oproep/mail van BNP alsook energie(budgetmeter nu al 1 week int rood en weer extra onkosten voor niets) ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ; ) Met Vriendelijke Groeten Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: H. D.

15/10/2024

Geachte, BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen. We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Klachtenmanagement BNP Paribas Fortis


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform