Ik vraag met aandrang dat uw diensten klantvriendelijker EN meer oplossingsgericht zijn om de betaalproblemen met zowel de debetkaart als de VISA-kaart van mijn dochter op te lossen.
Dankzij de uitmuntende dienstverlening kan zij, na een zoveelste peperduur (gesprek van ruim 20 minuten à rato van 3,00 EURO/minuut) telefonisch onderhoud vanuit Korea kan zij niet meer in haar levensonderhoud voorzien om dat haar beide kaarten niet langer aanvaard worden (wat in het begin van haar verblijf feilloos verliep)
Bovendien werd haar meegedeeld dat 'Brussel' een onderzoek voerde. Naar wat? Op die vraag kreeg zij geen antwoord.
U begrijpt toch dat zij niet zomaar even van Korea naar Brussel kan komen?
Zij verblijft in Korea tot eind mei.
De inschakeling van de Belgische Ambassade (of Consulaat) heeft jammer genoeg ook tot niets geleid.
Hoe komt het dat geen van beide bankkaarten plots niet meer werken? Waarom krijgt zij géén duidelijk antwoord op haar vragen?
Bij gebrek aan de zogenaamde volmacht zal ik evenmin tekst en uitleg krijgen, daarom dat ik deze stap onderneem in de hoop dat zij snel geholpen zal worden.
Met aandrang verzoek ik u om deze situatie dringend te regelen en mijn dochter in staat te stellen om in de dagelijkse noden te kunnen voorzien.
Ik reken op een snel en passend gevolg aan mijn (en haar) verzoek