Terug

Kaart verlopen

Closed Openbaar

Beauty Card (Wonderbox)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Beauty Card (Wonderbox)

07/03/2024

Beste, ik heb in december 2022 2 beauty cards aangekocht ter waarde van €100. Ik ben hier dan mee naar de winkel geweest waar deze gebruikt kon worden, maar hier wisten ze van niets. Ze kenden het systeem niet. Ik heb hen herhaaldelijk gecontacteerd en werd uiteindelijk na enkele weken verder geholpen door middel van een papier dat ik kon meenemen naar de winkel wat de werking van de kaart omschreef. 1,5 maanden geleden wou ik deze kaart gebruiken, maar zou het systeem zeggen dat deze kaart verlopen is. Er staat vermeld op de kaart 1 jaar geldig vanaf de activatiedatum. Deze kaart wordt door de verkoper geactiveerd bij de aankoop en minstens 1 jaar voorgaand aan de bovenvermelde geldigheidsdatum (deze is bij mij 02/26). Ik heb hen nu al een maand opnieuw proberen contacteren, maar zonder gehoor. Ze antwoorden eenmalig en vragen hierbij foto's van de kaarten die ik heb (die ik dezelfde dag heb bezorgd) en voor de rest word ik genegeerd. Ik heb al 8 mails opnieuw gestuurd met dezelfde info en wil uiteindelijk, na 1,5 jaar toch geholpen worden en mijn geld krijgen. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. De reviews online voorspellen namelijk ook niet veel goeds.

Berichten (5)

Beauty Card (Wonderbox)

Naar: I. D.

27/03/2024

Hallo,Wij nemen contact met u op naar aanleiding van uw verzoek om de kaarten van onze klant Ine Daniels (CPTBE01983221-56) te verlengen.Mevrouw Daniels heeft twee Beauty-cards die werden gekocht op 28/11/2022. Deze kaarten zijn n jaar geldig na de vervaldatum. De kaarten waren dus geldig tot 27/11/2023.De datum 02/26 aan de onderkant van de magneetstrip is de datum tot wanneer de kaart in de winkel kan worden verkocht.In overeenstemming met onze algemene gebruiksvoorwaarden kunnen Madame Daniels kaarten niet meer worden verlengd.We hopen dat we uwvraag hiermee hebben beantwoord en wensen ueen fijne dag.We wensen u nog een fijne dag, Het Beauty KlantenteamOm uw dossier te kunnen opvolgen, gelieve bij het beantwoorden van de e-mail de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen.ref:!00Db00JMp8.!500Sb051BWW:reref:_00Db0JMp8._500Sb51BWW:ref

I. D.

Naar: Beauty Card (Wonderbox)

27/03/2024

Beste, Volgens de kaart: “1 JAAR GELDIG VANAF DE ACTIVATIEDATUM - Deze kaart wordt door de verkoper geactiveerd bij de aankoop en minstens 1 jaar voorgaand aan de bovenvermelde geldigheidsdatum”. Dit vind ik dan niet correct weergegeven op de kaart want deze geeft 2/26 weer, waardoor verondersteld wordt dat deze tot 2/25 geactiveerd kan worden. Daarnaast heb ik na de aankoop verscheidene keren contact opgenomen omdat mijn kaart in de winkel niet werkte (terwijl deze winkel wel op jullie website stond). Ik had deze 2 weken na aankoop proberen te gebruiken (indien dit gelukt was had ik dit probleem dus nooit gehad). Ik vind dit dus absoluut niet correct. Ik hoop dat er een tegemoetkoming kan gebeuren van jullie kant want het is wel nog altijd €100… Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Ine Daniels

I. D.

Naar: Beauty Card (Wonderbox)

27/03/2024

Ik heb daarnaast ook nog in december een poging gedaan om deze te gebruiken.

I. D.

Naar: Beauty Card (Wonderbox)

24/04/2024

Hallo, Kunnen jullie mij een antwoord bieden op mijn voorstel. Ik heb namelijk na de aankoop weken deze kaart niet kunnen gebruiken waardoor ik vind dat acrobatie bij aankoop niet relevant is. Daarnaast werd ik door jullie niet echt vlot verder geholpen. Ik vind het dan ook niet kunnen dat jullie nu geen tegenoplossing bieden. Als jullie kaart en de filialen waarmee jullie samenwerken voldoende ingelicht waren, was mijn kaart nooit verlopen geweest want dan had ik deze in januari na aankoop opgebruikt. Deze manier van reageren vind ik dan ook kort door de bocht. Nadat ik dan opnieuw meermaals contact heb genomen met jullie, ben ik nu maanden later nog steeds niet verder geholpen. Heel teleurstellend. Ik hoop dus dat jullie me tegemoet kunnen komen want hiermee ben ik echt niet tevreden.

Beauty Card (Wonderbox)

Naar: I. D.

02/07/2024

Beste medewerker,Onze oprechte excuses voor het late antwoord op uw vraag over onze klant Ine Daniels met haar twee vervallen Beauty Cards.Het betreft:Code 999149165023,aangekocht op 29/11/2022, die is vervallen op 29/11/2023.Code 999149168184,aangekocht op 29/11/2022, die is vervallen op 29/11/2023.Conform aan onze gebruiksvoorwaarden, gestipuleerd op onze website, als ook op de kaarten zelf, zijn de kaarten 12 maand na aankoop geldig.De specifieke vervaldata worden ook afgebeeld bij het controleren van de kaart via de website.Er kan dus geen uitzondering gemaakt worden, eens de kaart vervallen is, kan deze niet meer verlengd worden.Indien u vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groeten,Het Beauty KlantenrelatieteamOm uw dossier te kunnen opvolgen, gelieve bij het beantwoorden van de e-mail de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen. ref:_00Db0JMp8._500Sb78g67:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform