Terug

Kaart ongewenst geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

12/11/2021

Beste,Ik wou daarnet via payconiq betalen met mijn Hello kaart tot mijn verbazing kreeg ik een melding dat de betaling geweigerd werd (ondanks ruim voldoende saldo). Ik meende dat dit een tijdelijk probleem met Payconiq was, en gebruikte vervolgens de integratie met Google Pay.Tot mijn verbazing werd deze transactie via mijn zakelijke rekening (andere bank) uitgevoerd i.p.v. via mijn standaard Hello Bank.Bij nader onderzoek bleek dat Google Pay aangaf dat m'n kaart geblokkeerd zou zijn (alhoewel ik dit niet gevraagd heb).De kaart heeft ook nog een ruime geldigheidsdatum (september 2022)Via de Hello app zie ik niks abnormaals, behalve dat ik een foutmelding krijg als ik naar m'n kaartdetails wil gaan.Hoe klantonvriendelijk is dit? Gelukkig had ik nog een alternatieve betaalmethode voor dringende zaken maar inmiddels kan ik dus niet meer aan m'n eigen geld??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform