Op 5 december 2022 bestelden wij een dressoir op maat van 2.265,44 euro. Deze werd 10 weken later geleverd op 13 februari 2023.Door een fabricagefout werkte het push to open systeem van één van de vier kastdeuren niet: deze bevond zich te ver naar achteren en reikte niet tot aan de kastdeur.Na ontzettend veel moeite te moeten doen om jullie te kunnen bereiken, wat jullie wijden aan tal van redenen zoals ziekte, serverproblemen en verkeerde routing, slaagden we er dan uiteindelijk toch in contact op te nemen met jullie. Er werd ons gezegd dat het onderdeel waar wij problemen mee ondervinden opnieuw zou worden geproduceerd en verzonden, samen met twee nieuwe push to open systemen omdat wij deze niet meer van het vorig onderdeel kunnen recupereren.Nu hebben wij gisteren het onderdeel ter vervanging ontvangen. Echter heeft deze een ernstige en duidelijk zichtbare beschadiging aan één van de hoeken. Gezien de armzalige staat van verpakking (enkel karton, geen ismo of ander beschermingsmateriaal), gebrek aan waarschuwing om voorzichtig om te gaan met de verzending (bv. een 'Fragiel' sticker) alsook de goedkope leverservice (DHL & Bpost in plaats van toegewijde meubelentransport zoals bij de originele verzending van de kast), lijkt het ons ook niet onwaarschijnlijk dat deze beschadiging voorkomt.Verder hebben wij ook niet de twee nieuwe push to open systemen ontvangen die ons werden beloofd.Wij hadden hiervoor zo snel mogelijk een oplossing gewenst. Wij wachten nu al bijna een maand sinds de levering van de voor een oplossing voor ons probleem en kunnen deze nog steeds niet gebruiken.Alvast bedankt.