Geachte,Bonita, een winkelketen waar ik heel tevreden van ben geweest, bezorgde me nu toch een flinke kater. Op 7 oktober 2020 ging ik naar de Bonita winkel in het Wijnegem shopping center. Ik vond er een leuke broek en een winterjasje. Dat jasje was er echter niet in mijn maat 46 maar dat kon de winkelverantwoordelijke Marita van Rompaey wel na bestellen. Om van de lopende promotie te genieten, diende ik het jasje al wel te betalen (rekening in bijlage). Vooruit betalen was geen probleem, de levering kon wel 2 weken duren.Nu de clou, door een toeval kom ik te weten dat Bonita failliet is gegaan op 6 oktober 2020. Dus, de dag voordat ik mijn jas bestelde! Bleek zelfs dat die winkelverantwoordelijke nog enkele dagen nadien de winkel heeft geopend.Pure oplichterij/diefstal, want mijn jas zal ik allicht nooit zien en evenals de ongeveer 100 euro die ik zal kwijt zijn. Al hoop ik stellig dat jullie als curatoren hier wel in slagen.De winkelverantwoordelijke was op de hoogte van het faillissement, dus het geld van alle bestellingen die zij nog genoteerd heeft, is naar alle waarschijnlijkheid rechtstreeks in haar zakken beland. Dit heeft toch wel een crimineel tintje.Hopend op enige recuperatie van jas of aankoopsom, groet ik u vriendelijk.Hoogachtend