Terug

Jamais reçu ma commande (août 2023)

Closed Openbaar

La jolie confiture

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: La jolie confiture

07/03/2024

Bonjour, J'ai passé commande chez vous le 12/08/23 pour 59€ (différentes sortes de confiture) je n'ai jamais reçu ma commande, ni le remboursement et vous n'avez jamais répondu à mes emails et messages (messenger, voice mail ...). Pourtant j'ai essayé de vous joindre au moins une dizaine de fois (email, téléphone, messenger, fb)

Berichten (1)

S. V.

Naar: La jolie confiture

25/03/2024

J'attends votre réponse ET le remboursement de ma commande. Si ce n'est pas fait endéans les 7 jours, il y aura suite judiciaire.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform