Terug

Iphone werd betaald maar niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Refurbished.be

23/04/2024

Beste, mijn dochter, Eva De Jonghe, bestelde in november 2023 een Iphone voor mij als verrassing.Deze werd betaald maar werd niet geleverd.Telefonisch bent u niet bereikbaar, per mail geen reactie tot vandaag.U beloofde in een groep van gedupeerden op fb 6 weken geleden, de “de dag nadien” te reageren en alles op te lossen, maar daar gebeurt niks van.Geen woorden maar daden hebben we nodig ik schaam me naar mijn eigen dochter toe die met studentejobs deze Iphone betaalde.

Berichten (3)

Refurbished.be

Naar: L. D.

23/04/2024

Beste klant,Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het gebrek aan communicatie die heeft plaatsgevonden in de afgelopen tijd. We realiseren ons dat dit voor ongemakken heeft gezorgd en streven ernaar om dit vanaf nu te verbeteren.Ik, Timo Peters, wil u graag informeren dat ik vanaf heden bent aangesteld als operationeel directeur, om de lopende problemen aan te pakken en op te lossen. Hoewel we begrijpen dat deze processen enige tijd in beslag kunnen nemen, streven we ernaar om u duidelijkheid te bieden gedurende dit traject.Mocht u vragen hebben of behoefte hebben aan verdere informatie, dan kunt mij mailen op oplossing@refurbished.nl en ervoor zorgen dat u snel beantwoord wordt. Ik ben ook bereikbaar op het telefoonnummer '­+31619894284'¬. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.Met vriendelijke groet,Timo Peters

L. D.

Naar: Refurbished.be

15/05/2024

Graag het geld terugsturen van de aangekochte gsm.

Refurbished.be

Naar: L. D.

15/05/2024

Beste klant,Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het gebrek aan communicatie die heeft plaatsgevonden in de afgelopen tijd. We realiseren ons dat dit voor ongemakken heeft gezorgd en streven ernaar om dit vanaf nu te verbeteren.Ik, Timo Peters, wil u graag informeren dat ik vanaf heden bent aangesteld als operationeel directeur, om de lopende problemen aan te pakken en op te lossen. Hoewel we begrijpen dat deze processen enige tijd in beslag kunnen nemen, streven we ernaar om u duidelijkheid te bieden gedurende dit traject.Mocht u vragen hebben of behoefte hebben aan verdere informatie, dan kunt mij mailen op oplossing@refurbished.nl en ervoor zorgen dat u snel beantwoord wordt. Ik ben ook bereikbaar op het telefoonnummer '­+31619894284'¬. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.Met vriendelijke groet,Timo Peters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform