Avond, Helaas kan ik jullie geen (“goeden”avond) meer geven.. Ik bestelde begin oktober een refurbished iPhone (+ hoesje en screenprotector = totaalprijs van €€ 336) en zou hem de volgende dag ontvangen.Ik betaalde meteen via Bancontact. De volgende dag krijg ik een mailtje dat deze niet op voorraad is (dan zou je denken dat je ‘m al niet in je winkelwagentje kan steken). Toen begon een hele reeks aan mailtjes. In eerste instantie wou ik weten of dit vaker voorkomt, dat je een iPhone bestelt (en betaalt!!!) en achteraf pas te horen krijgt dat ie niet te verkrijgen is. Dat kon helaas nog wel eens gebeuren, dus beslis ik bij een andere (betrouwbare) leverancier te bestellen.Enorm veel mailtjes stuurde ik de klantendienst al! Steeds met een gestandaardiseerd antwoord van ons “Tam” of 1 van onze collega’s. Ze zouden mijn geduld op prijs stellen en me begrijpen en er zeker voor zorgen dat hun leidinggevende de terugstorting zo snel mogelijk in orde brengen. (Met een exacte copy van deze mail werd ook mijn collega voor een ander order aan het lijntje gehouden!!!!)Tot op vandaag (TWEE MAANDEN NA AANKOOP en te horen te krijgen dat er helemaal geen iPhone is) heb ik nog geen terugbetaling ontvangen. Ik stuurde al tientallen mails, hingen urenlang aan de lijn (een telefoonlijn die jullie sinds kort niet eens meer beantwoorden..!!!) en vind dat ik nu toch wel ECHT GENOEG GEDULD gehad heb. Het wordt tijd dat jullie mij de € 336 die jullie mij verschuldigd zijn nu eens eindelijk terugstorten. Het lijkt er meer en meer op dat jullie gewoon een stelletje dieven zijn!Geef terug wat niet van jullie is…