Terug

Iphone besteld, deze was defect.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DeTelecomShop

17/03/2016

Ik heb tot op heden geen factuur gekregen hiervan. De gsm is terug gezonden via de garantie wijze, maar deze blijft op het postkabtoor liggen, mits er niemand omgaat.Zou graag 14 dagen bedenktijd, geld terug garantie hebben. Maar krijg helaas geen antwoord.Geen duidelijke communicatie, en zit al week zonder gsm met mijn zaak.

Berichten (2)

DeTelecomShop

Naar: A. C.

17/03/2016

Beste,Wat is de trackingcode van deze zending? We waren niet op de hoogte van hetfeit dat dit toestel werd teruggezonden ter annulatie.Emails worden steeds binnen 24 uur beantwoord, in uitzonderlijke gevallen(bij extreme drukte) 48 uur. De laatste email die we van u ontvingendateert van 3 dagen geleden, deze werd ook beantwoord. We hebben sindsdiengeen antwoord van u mogen ontvangen.Had u een ontvangstbevestiging van de e-mails die u sindsdien zond? Kunt udeze eventueel opnieuw emailen naar info@detelecomshop.net?Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Michael van De Telecom Shopm: michael@detelecomshop.net: emaillogo.png]Als nieuw - tot Eur150 voordeliger - 1 jaar garantiewebwinkel én winkel in Rumst en Brugge5000+ tevreden klanten weten waarom : 👍]Alle emails worden door ons op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Peruitzondering (lees: als het erg druk is) lukt het ons soms pas om binnen 48uur uw bericht te lezen. Bedankt voor uw begrip!Ons doel bestaat erin om U te helpen, zeg ons gerust wat we kunnen doen omvan u een tevreden klant te maken!De Telecom Shop, Bussestraat 44, 2840 Rumst. BTW Nr. BE 0846 928 873. Dezee-mail is exclusief bedoeld voor de bestemmeling(en) zoals boven vermeld.De inhoud is confidentieel en mag enkel behouden worden door de genoemdebestemmeling(en) en mag enkel gekopieerd of vrijgegeven worden mitstoestemming van De Telecom Shop. Indien u niet de beoogde ontvanger bent,gelieve deze e-mail te verwijderen en de afzender per reply op de hoogte tebrengen.On 17 March 2016 at 11:58,

A. C.

Naar: DeTelecomShop

17/03/2016

Ik mail jullie dagelijks,heb de track n trace gezonden, en packet is niet afgehaald bij de post tot heden, brief in jullie bus. Heb geen factuur, je vroeg de Iphone code om deze te traceren. Heb deze gegeven, geen info.Heb u gebeld, geen gehoor. Bij deze nog eens de BPOST link: http://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=323267004681341017&lang=nlDeze kan je dan eindelijk afhalen, controleren, en graag mijn geld terug. Kan u de paypal zending ook geven als u wil.mvg Kurt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform