Terug

Invriezen van hypothecaire lening

Closed Openbaar

Vlaams Woningfonds bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Vlaams Woningfonds bv

07/07/2025

Beste, Naar aanleiding van mijn echtscheiding heb ik meerdere malen gevraagd om hypothecaire lening te bevriezen daar mijn woning te koop staat en omdat ik de maandelijkse aflossing niet meer kan betalen zonder in de problemen te komen met andere betalingen. Mijn advocaat zei dat ik het moest aanvragen, bij de Vlaams Woningfonds doen ze daar heel moeilijk over ook al doen ze dit en mogen ze dit niet weigeren. Heb al zeker 10 mails gestuurd en krijg daar geen antwoord op. Kan iemand bij jullie mij hieraan helpen? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Jean-Marie Breuer

Berichten (2)

Vlaams Woningfonds bv

Naar: J. B.

08/07/2025

Geachte, Betrokkene heeft over dit onderwerp 3 e-mails verstuurd, dewelke alle werden beantwoord. Wij kunnen niet ingaan op het verzoek tot een volledig betalingsuitstel. Zodra een effectieve verkoop tot stand is gekomen en betrokkene een compromis kan voorleggen, kunnen wij bekijken of kan toegestaan worden dat lagere mensualiteiten worden betaald tot aan het verlijden van de verkoopakte. Dit werd ook medegedeeld aan betrokkene zelf. Met vriendelijke groeten, Patrick Redant Dienst Hypothecaire Opvolging Vlaams Woningfonds bv Ieperlaan 41, 1000 Brussel :www.vlaamswoningfonds.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 juli 2025 11:46 Aan: mijnlening mijnlening@vlaamswoningfonds.be Onderwerp: Invriezen van hypothecaire lening ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Disclaimer: :www.vlaamswoningfonds.be/disclaimer -verklaring: s:www.vlaamswoningfonds.berivacy-verklaring

J. B.

Naar: Vlaams Woningfonds bv

08/07/2025

Geachte, Ik heb ook gebeld en geprobeerd om alles uit te leggen en werd heel negatief en onvriendelijke behandeld aan de telefoon. Je spreekt over 3 mails.. zal ik ze allemaal eens doorsturen?? Dan kun je misschien ze opnieuw tellen en zal je zien dat er meer dan 3 zijn geweest. Ik heb deze morgen zelfs nog een mail gestuurd met de vraag dat als het niet volledig kan dan voor een bepaalde periode van 3 of 4 maanden. Gewoon dat ik even alles op een rijtje kan zetten. Zit volop in scheiding, heb ook een verblijfplaats moeten zoeken, geld groeit echt niet op mijn rug. En als jullie iets verwachten van ex-vouw ga dan maar zitten want je gaat dan nog lang heel lang zelfs mogen wachten, want van daar zul je nooit betalingen ontvangen. Dus nogmaals.. help mij alsjeblieft zodat ik het wel kan blijven betalen. Zoals het nu is ga ik het niet kunnen betalen en komt het niet goed. Met vriendelijke groeten, Jean-Marie Breuer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform