Op donderdag 29/04/2021 kwam een technieker van de firma Romass langs voor een herstelling aan onze sectionale garagepoort van het merk Beldoor, omdat onze poort niet meer slotvast kon gesloten worden. De technieker stelde vast dat het slotkantje waar de lip van het slot inneemt om vast te houden te hard was uitgesleten. Op uw website van de firma staat letterlijk te lezen: ‘de ROMASS techniekers zijn professioneel opgeleid om een herstelling uit te kunnen voeren aan elk type en merk handbediende of automatische garagepoort’. Ik ben echter heel ontevreden over de geleverde service, en dit wel om de volgende redenen: 1. de technieker beschikte niet over de juiste wisselstukken om het sluitsysteem naar behoren te herstellen. 2. In de plaats daarvan werd een halfslachtige oplossing geboden: er werd een hoekje opgezet zodat de poort kan vastgemaakt worden. Echter werd er 1 van de 2 vijzen afgebroken door uw technieker, en dit kon hij niet meer rechtzetten. Resultaat van dit alles: de poort kon vast, maar gleed niet mooi meer voorbij het slotkantje waardoor de poort allesbehalve moeilijk dicht k0n. Ik merkte pas de avond na de herstelling dat ik veel moeite moestdoen om de poort dicht te krijgen, dus een goede oplossing was het zeker niet. Kostprijs van dit alles: 191,18 EUR!!!. De service is dus allesbehalve wat beloofd werd door de firma.Ondertussen liet ik iemand anders de poort repareren, maar ik wens dus de volledige terugbetaling van de factuur van Romass