Terug

interventie herstelling sectionale garagepoort

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: ROMASS

01/06/2021

Geachte, Op donderdag 29/04/2021 kwam een technieker van uw firma langs voor een herstelling aan onze sectionale garagepoort van het merk Beldoor, omdat onze poort niet meer slotvast kon gesloten worden. Uw technieker stelde vast dat het slotkantje waar de lip van het slot inneemt om vast te houden te hard was uitgesleten. Op uw website staat letterlijk te lezen: ‘de ROMASS techniekers zijn professioneel opgeleid om een herstelling uit te kunnen voeren aan elk type en merk handbediende of automatische garagepoort’. Ik ben echter heel ontevreden over de geleverde service, en dit wel om de volgende redenen:1. Uw technieker beschikte niet over de juiste wisselstukken om het sluitsysteem naar behoren te herstellen.2. In de plaats daarvan werd een halfslachtige oplossing geboden: er werd een hoekje opgezet zodat de poort kan vastgemaakt worden. Echter werd er 1 van de 2 vijzen afgebroken door uw technieker, en dit kon hij niet meer rechtzetten. Op de eindfactuur stond ook dat het stuk 30,25 EUR kost (blijkbaar staat het metaal ontzettend duur tegenwoordig).Resultaat van dit alles: de poort kan vast, maar glijdt niet mooi meer voorbij het slotkantje waardoor de poort allesbehalve moeilijk dicht kan. Ik merkte pas de avond na de herstelling dat ik veel moeite moestdoen om de poort dicht te krijgen, dus een goede oplossing was het zeker niet. Kostprijs van dit alles: 191,18 EUR!!!. Ik wens hierbij geen steen te werpen naar jullie technieker, maar het resultaat is allesbehalve de service die op jullie website vermeld staat. Ik wens dan ook de terugbetaling van de door mij aan uw firma betaalde kosten. Aangezien jullie toch niet over de juiste wisselstukken beschikken, is het hoegenaamd niet nodig om een 2de keer een technieker te sturen ik heb mij ondertussen tot een andere technieker gewend.

Berichten (3)

B. D.

Naar: ROMASS

18/06/2021

Aangezien u nog steeds niet geantwoord heeft op mijn klacht, kan ik alleen maar concluderen dat uw service-na-verkoop hetzelfde niveau heeft als het werk van uw technieker: WAARDELOOS!

ROMASS

Naar: B. D.

08/07/2021

--- Plaats uw antwoord alstublieft boven deze regel ---Een medewerker heeft gereageerd op uw aanvraag met nummer 7693164---------------------------------------------------------------08-07-2021 09:49Goedemorgen,Bedankt voor uw mail en onze excuses voor de late reactie.Zou u ons een foto kunnen sturen van hetgeen wat de technieker heeft gedaan zodat wij een beter zicht krijgen op de situatie?Alvast bedankt voor de genomen moeite.Met vriendelijke groeten,LotteQuality and Compliance Agents:www.romass.be/---------------------------------------------------------------18-06-2021 20:20](:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) [](:test-aankoop.be/klagenrivacy)

B. D.

Naar: ROMASS

10/07/2021

Beste,in bijlage 2 foto's: een foto van 29/04/2021, na de interventie van jullie technieker, en een foto van de nu nadat we jullie foutief uitgevoerde interventie hebben laten rechtzetten. Zoals jullie zien op de foto van 29/04 kan de poort niet meer naar beneden 'glijden' door de oplossing die jullie technieker geboden heeft. Nadat wij dit rechtgezet hebben kan dit opnieuw wel.In bijlage dus nog eens onze factuur: wij vragen dan ook volledige terugbetaling van de door ons gemaakte kosten, aangezien dit echt wel om prutswerk ging van uw firma uit.Met vriendelijke groeten,Björn Denaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform