Geachte heer Theunissen,
Bedankt voor uw bericht.
We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan rondom de aanmelding en de kosten van onze dienst. Volgens onze gegevens is er op 16 oktober 2024 om 10:41 een account aangemaakt op onze website, waarbij specifiek is gezocht naar de handleiding voor het merk Knaus. Bij het aanmaken van dit account wordt expliciet gevraagd om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en de bijbehorende kosten. Dit akkoord vindt plaats door het aanvinken van een opt-in, waarbij duidelijk wordt vermeld dat het aangaan van de dienst een betaalverplichting inhoudt. Dit is tevens terug te vinden in de bevestigingsmail die automatisch naar het opgegeven e-mailadres is verzonden.
Graag informeren we u er ook over dat klanten na het aanmaken van een account 14 dagen de tijd hebben om dit kosteloos te herroepen. Wij hebben echter geen herroepingsverzoek binnen deze termijn van u ontvangen. Mocht u alsnog vragen hebben over uw account of onze diensten, horen we dit graag.
Vertrouwende je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anna
Klantenservicemedewerker Fix It Faster