Terug

internetfraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Crelan

03/02/2020

op 19/08/2019 werd ik slachtoffer van internetfraude zie scanned document.in bijlage stuur ik een detail van de gestolen gelden en de aangifte bij de politie.dank bij voorbaat om me te helpen en de klacht grondig te onderzoekengino vanhee0473 49 28 79dit is mijn verhaal:OP 20 AUG WERD IK OPGEBELD DOOR PETER DOBBELAERE ,AGENT CRELAN JABBEKE, DAT MIJN KAART GEBLOKKEERD WAS OMWILLE VAN FRAUDULEUZE TRANSACTIES.IK WAS IN ITALIE, EN NAAR HUIS KOMEN ZOU ER TOCH NIETS AAN VERANDEREN ZO ZEI HIJ.IK MOEST WEL NAAR DE POLITIE BIJ TERUGKOMST OM AANGIFTE TE DOEN...DAT HEB IK DAN GEDAAN...IK BEN ZEKER DAT IK GEEN EMAIL AANGEKLIKT HEB MAAR DAT MIJN BANKGEGEVENS GESTOLEN ZIJN BIJ DE OVERGANG VAN 'CRELAN-ONLINE' NAAR HET NIEUWE PLATFORM 'mycrelan'EEN OVERZICHT UIT CHROME GESCHIEDENIS, WAARUIT MOEST BLIJKEN DAT IK GEEN FOUT GEMAAKT HEB DENK IK, WERD OVERGEMAAKT AAN HET KANTOOR MAANDAG 17 SEPT BEN IK NAAR MIJN AGENT GESTAPT OM HEM AAN TE MANEN TOT ACTIE, IK WILDE WETEN HOE DE HET NU STAAT WANT IK kon ER NIET MEER VAN SLAPEN EN EEN DEPRESSIE DREIGT.DINDAG 17 SEPT KREEG IK AL EEN REACTIE VAN DE AGENT MET EEN OVERZICHT EN DE BESLISSING DAT DE GELDEN NIET ZULLEN VERGOED WORDEN OMDAT IK, VOLGENS DE BANK, MIJN GEGEVENS ZELF DOORGEGEVEN HEB.DE GELDEN WERDEN EERST GEWOON VAN MIJN REKENING OVERGESCHREVEN, DAN WERD EEN AANTAL KEER GELD OP MIJN REKENING GEZET VAN 'DE STADHUISSPAARDERS' EEN FEITELIJKE VERENIGING WAAR IK VOLMACHT OP HEB MAAR WAAR WE NORMAAL MET 3 MOETEN ZIJN OM GELD AF TE HALEN?!ik heb al een aantal pogingen gedaan om de details van de spaarrekening van de 'stadhuisspaarders' te bemachtigen maar vang telkens bot.ook naar de vraag met de bewijzen dat het om een fout van mij gaat blijft onbeantwoord...tot op heden ben ik nog 11.039,93Euro kwijthet bankwezen is er enkel in geslaagd om 10 803.76 Euro te recuperen van de personen naar wie de gelden overgemaakt werden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform