Terug

Internetfraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Fix it Faster

09/11/2024

Beste, mijn vader, Hubert STruyvelt, ontvangt mails en reminders ivm een bestelling van een handleiding die voor alle duidelijk nooit werden aangevraagd en al zeker niet werden ontvangen. Ik zie niet in waarom mijn vader moet betalen voor een dienst die niet bestaat. Kunt u een eventueel openstaande factuur annuleren en bevestigen dat er niks meer openstaat. Mvg, Els Struyvelt

Berichten (1)

Fix it Faster

Naar: E. S.

11/11/2024

Beste klant, Bedankt voor je bericht. In ons systeem zien we dat er op 26-09 een aanvraag is ontvangen voor het aanmaken van je Fix it Faster-account, met de handleiding:Liebherr IRSe 4101 Type nr. 110 001. Deze aanvraag is door ons verwerkt en je account is succesvol aangemaakt. De kosten voor deze service bedragen €30. Deze kosten zijn eenmalig en zijn verbonden aan het aanmaken en activeren van je account, waarmee je onbeperkt toegang hebt tot onze uitgebreide bibliotheek van handleidingen. Wij ontvangen de aanvraag pas nadat het volledige formulier op onze website is ingevuld en er expliciet akkoord is gegeven door middel van het aanvinken van de checkbox, waarin onder andere het akkoord wordt gegeven op het aanmaken van een account. Daarbij wordt duidelijk aangegeven dat er eenmalige kosten van €30 in rekening worden gebracht. Daarnaast wordt dit in de bevestigingsmail vermeld. Zodra je account is aangemaakt, kan je direct gebruik maken van onze diensten. Vertrouwende je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Anna Klantenservicemedewerker Fix It Faster


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform