Terug

Internet Fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: BNP Paribas Fortis

16/09/2021

Beste ,Eind juli en begin augustus ben ik tot 2maal toe slachtoffer geworden van phising , waarbij men bankrekening tot 2maal toe leeg was gehaald. Heb klachten bij jullie neergelegd , aangifte bij de politie gedaan 2maal . Tot de dag van vandaag weet ik nog altijd niks heb jullie al gebeld gemaild mor nog altijd niets van feedback of terug betalingen ontvangen. Vind dit een regelrechte schande van Fortis . 1 overschrijving had zelf voorkomen kunnen worden als jullie je werk hadden gedaan . Al een geluk dat er Eén werknemer was dat een beetje alert was dat kon zien dat mijn gegevens op een ander toestel stond en die dan had geblokkeerd. Maar was al telaat geld weer weg . Ondertussen loop ik achter met men rekeningen met alle gevolgen van dienst . Hoor jullie het nog zeggen Fortis laat zen klanten niet in de steek ... . Ben meer dan 20j klant bij jullie maar overweeg zwaar voor over te stappen .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform