Terug

installatieprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

M. C.

Naar: Mobile Vikings

20/09/2024

Ik heb op 13/08/2024 gevraagd om het internet bij ons nieuw adres te activeren. We zijn 20/09/2024 en nog steeds zijn ze niet langsgekomen om het internet te installeren. Ze beloven ons op de hoogte te houden maar we horen alweer niets. Ik moet telkens zelf contact opnemen , kom telkens bij andere mensen van mobile vikings terecht die dan zelf niet weten hoe het komt. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moet 4 dagen van thuis uit werken en moet nu met mijn 5G van mijn gsm 'wifi' sturen naar mijn laptop. Ik wordt er telkens van gesmeten, moet alles heropstarten. We kunnen niet naar tv kijken, we zitten hier met een dochter ook. Dit is gewoon nietmeer aanvaardbaar. 5 WEKEN!!!!!!!! LATER en nog STEEDS GEEN NIEUWS OF INTERNET!!!!!!! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Ik blijf klachten indienen tot dit opgelost raakt.

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: M. C.

20/09/2024

Hallo Klachten,Je aanvraag werd geüpdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew Hallo Klachten,Je aanvraag werd geüpdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crewZendeskAPI (Mobile Vikings) 20 sep 2024 09:30 CEST We hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.Klachten 20 sep 2024 09:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ © All rights reserved.Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917[LX192N-0JRDW]

M. C.

Naar: Mobile Vikings

20/09/2024

Hallo Gsm nummer: 0474/67.80.93 - mariecnockaert@gmail.com Ik vroeg via de app op 13/08 wijziging adres ivm verhuis. Blijkbaar liep er iets mis bij proximus om te installeren. Ondertussen zijn we aan week 6 zonder internet. Als ik bel naar proximus zeggen ze dat alles in orde is dat mobile vikings verder kan. Maar dat ze dat intern moeten vastleggen. Dus proximus zegt GO en jullie zeggen steeds dat jullie wachten op proximus. Ik heb al elke dag aan de lijn gehangen en gemaild met jullie. zelf met proximus contact opgenomen. En zij kunnen niet meer doen dan zeggen dat alles in orde is. Wij willen ASAP een afspraak. Thuiswerken is bijna onmogelijk. ik was nochtans ferm op tijd om de verhuis aan te vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform