Terug

Installatiefout wordt door KVIK Aalst niet opgelost.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: KVIK

04/05/2022

Beste, Op 15/05/2018 installeerde KVIK Aalst onze nieuwe keuken.Op 17/05/2018 gaven wij voor het eerst aan dat er wat problemen waren met de scharnieren van de deuren.Vooral de scharnieren van de koelkast blijken niet bestand tegen het gewicht van het deurpaneel en zijn dan ook gebogen onder het gewicht, waardoor de deur niet vlot en onvolledig afsluit, waardoor er uiteraard ook energie verloren gaat.Na verschillende herinneringen van onzentwege, en reacties vol zelfmedelijden en beloftes van de installateur, hebben wij recentelijk nogmaals aangedrongen op een oplossing voor het probleem.De zaakvoerders van KVIK Aalst wisten ons te melden dat de garantie vervallen is, en hebben een herstelling aangevraagd bij hun leverancier van de toestellen OP ONZE KOSTEN.Wij kregen inmiddels het bezoek van de hesteldienst van de toestellen (Siemens) en uiteraard een factuur van €94,99 voor dit bezoek.Bovendien maakten zijn een bestek om de scharnieren te vervangen voor een bedrag van €368,45Dat wij zouden moeten opdraaien voor deze kosten is voor ons uiteraard onaanvaardbaar, en alvorens een vordering via juridische weg in te stellen, proberen wij het eerst via Test Aankoop.Wij verwachten een volledige en blijvende oplossing voor dit probleem, en vinden bovendien dat een extra tegemoetkoming voor alle tijd en energie dit de afgelopen VIER jaar al heeft gekost op zijn plaats is.Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform